استانی 01:34 - 29 مهر 1393
سرپرست اداره ورزش و جوانان قرچک:
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک با اشاره به نقش موثر هیئت‌های ورزشی گفت: این هیئت‌ها بازوان توانمند اداره ورزش هستند.

هیئت‌های ورزشی بازوان توانمند اداره ورزش هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، دوشنبه شب و همزمان با هفته تربیت‌بدنی و ورزش نخستین جلسه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک و رؤسای هیئت‌های ورزشی این شهرستان برگزار شد.

بشیر عزیزی، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک در این نشست با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی بازوان توانمند اداره ورزش هستند، اظهار داشت: این هیئت‌های ورزشی هستند که با فعالیت و تلاش خود می‌توانند در راستای رشد ورزشی شهرستان موثر باشند.

وی گفت: اداره ورزش در نقش برنامه‌ریز و ناظر عمل می‌کند و هیئت‌های ورزشی اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی و مسابـقات می‌کنند.

عزیزی افزود: یک هیئت ورزشی اگر پویا و فعال باشد می‌تواند منشاء پیشرفت و تحول در آن رشته شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئولان ورزشی در راستای قهرمان پروری باید با برنامه‌ریزی مناسب و بکارگیری مربیان موفق نسبت به کشف استعدادهای نهفته در بین نونهالان و نوجوانان اقدام کنند.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان قرچک با بیان اینکه باید به پیشکسوتان ورزشی توجه ویژه‌ای صورت گیرد، اظهارداشت: پیشکسوتان ورزشی اعـتبار ورزش شهرستان هستند و باید به شایستگی از وجود این عزیزان بهره‌مند شد.


4997982
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است