سیاسی 09:37 - 10 مرداد 1393
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم فلسطین با دست خالی در مقابل رژیم غارتگر ایستادند و ما باید از تمام راهکارهای مناسب مادی و معنوی برای کمک به آنها بهره ببریم و در این راستا اگر کشور مصر با بازکردن گذرگاه رفع همکاری کند بسیار مفید است.

حقیقت‌پور: گذرگاه رفح باز شود، ایرانیان سردمدار کمک به مردم غزه خواهند شد

منصور حقیقت پور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید سعید فطر با بیان اینکه امروز دفاع از مردم فلسطین بر ما واجب است و رهبر عظیم الشأن هم درسخنرانی عید همچون گذشته بر این مسئله تأکید کردند، اظهار کرد: ما باید از مردم این کشور حمایت کنیم آنها با دست خالی در مقابل رژیم اشغالگر، غارتگر و کودک‌کش رژیم صهیونیستی ایستاده‌اند و ظرف 20 روز ، 2000 شهید دادند و ما باید از راههای مختلف حمایت خود را نشان دهیم.

وی تصریح کرد: در بعد پارلمانی و تحرکات دیپلماسی ما شاهد این امر بوده ایم که جمهوری اسلامی ایران برای به حرکت درآوردن سایر کشورهای اسلامی کارهایی انجام داده است. در دیپلماسی عمومی و کلان کشور هم ارتباطاتی که امروز رئیس جمهور برقرار می کند اینها همه اگر منتهی به راهکاری برای حمایت از مردم فلسطین باشد بسیار مفید است.

این عضو کمیسیون امنیت مجلس افزود: امیدواریم نشستی که در آینده نزدیک در تهران صورت می گیرد و کمیته فلسطین فعال می شود این هم بتواند کمکی کند. ما باید تلاش کنیم که دردهای مردم فلسطین را کم کنیم و به لحاظ روحی و انگیزشی به آنها کمک زیادی کنیم.

حقیقت پور خاطر نشان کرد: اگر بتوانیم راهکارهای مناسب مادی و امدادی هم برای کمک به انها فراهم کنیم بسیار مفید است ای کاش در این راستا دولت مصر همکاری کند و گذرگاه رفع را برای رساندن مواد غذایی بازکند که اگر اینگونه شود دولت و مردم غیور و همیشه در صحنه ما در رأس همه کشورها به آنها کمک می کند.

وی در پایان گفت: کاری که کشور ما در روز قدس انجام داد کار بسیار بزرگی بود و راهپیمایی ما باعث شد که جهان را آتشی کنیم علیه اسرائیل. و این بسیار موثر است و باید این نوع اقدامات ادامه پیدا کند و ان‌جی‌او های حقوق بشری باید در این راستا فعال باشد و سردمدار تمام این حرکت ها و کمک‌ها طبق فرمایشات مقام معظم رهبری می تواند جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام


4363603
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیر سرتیپ اکرمی نیا گفت: کشور‌های اسلامی بدانند که اگر اسرائیل قدرت پیدا کند به هیچ کشوری برای رسیدن به اهداف خود رحم نخواهد کرد و این مهم را سران کشور‌های اسلامی درک نمی‌کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» آیت الله خاتمی گفت: مقاومت هم اکنون پیروز میدان است و بنابر بشارت قرآن آینده هم برای مقاومت است، اما مردم بدانند قصه روز قدس امسال قصه‌ی دیگری است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی گفت: حمله رژیم اسرائیل به حلب نقض آشکار قوانین و مقررات بین‌المللی و تهدیدی جدی علیه صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دریادار تنگسیری گفت: شناور‌های بسیج مردمی نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی کشور‌های محور جبهه مقاومت در آستانه روز جهانی قدس به صورت سراسری رژه می‌روند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آرمان‌های فلسطین جزو اصلی‌ترین راهبرد‌ها و اهداف جمهوری اسلامی ایران از آغاز انقلاب تا به امروز بوده است و بی‌شک با تمام قدرت نیز ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» زمانیان گفت: مسائل مختلف اقتصادی، اجتماعی و امنیتی زمانی در کشور حل می‌شود که امید در میان مردم وجود داشته باشد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ابوالفتح گفت: ترامپ و بایدن نسبت به سال ۲۰۲۴ میلادی بسیاری از طرفداران خود را از دست داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی وزارت امور خارجه ایران از نیروی دریایی پاکستان برای نجات هشت ماهیگیر ایرانی قدردانی کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» داود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه معتقد گفت: بر اساس گزارش مرکز آمار ایران، رشد اقتصادی ۶.۷ دهم درصدی در ۹ ماه اول سال ۱۴۰۲ تحقق یافته است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون کشاورزی گفت: دولت در مهار آب‌های مرزی توجه داشته باشد چون در سیلاب اخیر در سیستان و بلوچستان بیشتر آب‌ها به دریا ریخته شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است