اجتماعی 16:23 - 06 فروردین 1398
فرمانده پلیس راه آهن کشور :
فرمانده پلیس راه آهن کشور در بازدید راه آهن شمال شرق گلستان گفت: تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر بین المللی "گرگان - اینچه برون" آماده خدمت رسانی به مسافران است.

تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر "گرگان - اینچه برون" فعال است

به گزارش ایسنا، سرهنگ حشمت اله ملکی فرمانده پلیس راه آهن کشور که به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران از راه آهن شمال شرق (2) و منطقه حادثه دیده از سیل اخیر استان گلستان بازدید کرد، در حاشیه این بازدید از آماده باش تمامی نیروهای این پلیس برای خدمت رسانی به مردم خبر داد، گفت: پس از کاهش سیلاب های موجود در مسیر ریلی اینچه برون و اطمینان خاطر از عدم تهدید سیلاب و سایر حوادث غیر مترقبه، تعمیر خط ریلی بین المللی گرگان - اینچه برون به سرعت انجام خواهد شد.

وی در خصوص علت ایجاد شکاف در این مسیر ریلی افزود: در راستای کمک به مردم منطقه سیل زده و هدایت حجم وسیع آب از شهر آق قلا بسوی دشت های شمال این شهر، بنا بر تشخیص مسئولان ستاد بحران و با هماهنگی مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران تصمیم به بازگشایی و ایجاد شکاف در خط ریلی گرگان - اینچه برون در چهار نقطه گرفته شد.

سرهنگ ملکی تصریح کرد: پلیس راه آهن کشور و شرکت راه آهن از هر گونه اقدامی در راستای ارتقاء امنیت و آسایش مردم همچنین در راستای کاهش آلام هموطنان در استان گلستان و سایر استان های آسیب دیده از سیل کوتاهی نخواهد کرد.

وی افزود: با توجه به اهمیت خطوط ریلی گرگان - اینچه برون از نظر بین المللی تا عادی شدن اوضاع و تردد مجدد قطارها، امنیت این مسیر توسط پلیس راه آهن شمال شرق (2) به نحو احسن تامین خواهد شد.

فرمانده پلیس راه آهن کشور به جمع آوری و ارسال آذوقه مورد نیاز سیل زدگان استان گلستان اشاره کرد و گفت: کارکنان ایثارگر پلیس راه آهن انوع مختلف موادغذایی و سایر اقلام مورد نیاز  شهروندان سیل زده را به صورت اختیاری تهیه و برای هموطنان خود در آن مناطق ارسال کرده اند.

براساس گزارش سایت پلیس، این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی خطوط ریلی به غیر از مسیر بین المللی گرگان - اینچه برون آماده خدمت رسانی به مسافران نوروزی می باشد.

انتهای پیام


10087526
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرتضوی با بیان اینکه با جدیت پیگیر بحث امنیت شغلی کارگران هستیم، گفت: کار جوهره توسعه اقتصاد هر کشوری است و ما به کارگران ایران اسلامی افتخار می‌کنیم.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» معاون حج مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر گفت: استطاعت ۹۸ درصد زائران حج تمتع امسال مشخص و کمیسیون‌های تخصصی پزشکی استانی و کشوری برای برخی زائران برگزار شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در جنوب تهران خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سردار احمدرضا رادان گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل و صنایع شهر تهران گفت: در حال حاضر پنج هزار دستفروش در بازار‌های محلی شناسایی و کد‌ ملی آنها و اطلاعاتشان ثبت شده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا تمهیدات این یگان در مورد اعزام زائران به عمره را تشریح کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مرکز رصد جمعیت کشور سازمان ثبت احوال اعلام کرد: در سال ۱۴۰۲ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری به ترتیب ۳۲/۱ و ۲۷/۳ سال بوده است.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» طبق پژوهشی افراد در اواسط دهه ۶۰ سالگی معتقدند که پیری از ۷۵ سالگی شروع می‌شود، در حالی که افراد مسن‌تر فکر می‌کنند سن پیری دیرتر از این شروع می‌شوند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» رییس اداره دانشجویی سازمان جوانان از برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر خبر داد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است