استانی 02:13 - 09 شهریور 1393
مسئول دفتر فرهنگ حوزه هنری:
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات امور استان‌ها حوزه هنری گفت: حوزه‌های هنری استان‌ها امسال کارهای زیادی برای تایید به مرکز ارسال کرده‌اند که تاکنون دوسوم آثار ارسالی تایید نهایی شده است.

دوسوم آثار ارسالی دفاتر مطالعات پایداری استان‌ها تأیید نهایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد قاسمی‌پور شنبه شب در نشست سراسری مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری مراکز استانی حوزه هنری در سنندج اظهار کرد: هفتم اسفندماه سال گذشته نشستی با حضور تعدادی از مسئولان دفاتر فرهنگ و مطالعات پایداری استان‌های حوزه هنری در تهران برگزار شد که دورنمایی کلی از نیازها و تخصیص‌ها در آن جلسه بررسی شد.

به گفته مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات امور استان‌ها حوزه هنری، برنامه‌هایی که از تمامی استان‌ها ارسال شده بود مورد بررسی قرار گرفت و به دلیل نگاه کارشناسی دفاتر استانی به کارهای ارسالی، کار ردشده کم بود.

وی اضافه کرد: مشروط کردن کارهای ارسالی سبب شد تا کارها و آثار خوبی و با پختگی لازم به مرکز ارسال شود و در مرکز هم با احترام به ایده‌ها و تلاش‌های استان‌ها نگاه شد.

قاسمی‌پور خاطرنشان کرد: تا این مدت از سال جاری، نزدیک به 75 کار نهایی شده برای کارشناسی از مراکز استان‌ها دریافت شده است که 65 کار آن کارشناسی شده و استان‌ها پاسخ خود را دریافت کرده‌اند.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات امور استان‌های حوزه هنری گفت: بخش قابل‌ توجهی و نزدیک به دوسوم این کارها برای انتشار تایید نهایی شده است. 

وی گفت: براساس آنچه که در نیمه اول سال آغاز شده است، کارهای مورد کارشناسی در نیمه دوم سال جاری حجم بیشتری خواهد داشت.

قاسمی‌پور افزود: هرچند در شرایط فعلی کارها به لحاظ کمی و کیفی بسامان است اما امید می‌رود که با بهینه‌کردن کار کارشناسی، محتوای آثار غنی‌تر شود.

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات امور استان‌ها حوزه هنری تصریح کرد: امسال تا کنون در 5 مرکز استان کارگاه آموزشی با حضور مدرسانی از مرکز کشور برگزار شده است.

وی در پایان یادآوری کرد: قطعا ترافیک برگزاری کارگاه‌های آموزشی در نیمه دوم امسال بیشتر خواهد بود که به دو برابر تعداد کارگاه‌های نیمه اول سال افزایش خواهد یافت.


4604797
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است