اقتصادی 21:58 - 04 اسفند 1395
دومین همایش روش­های افزایش ماندگاری فرآورده‌های غذایی با هدف بررسی روش‌های افزایش ماندگاری محصول در بخش‌­های تهیه مواد اولیه ، فرآوری و بسته­‌بندی برگزاری می شود.

بررسی روش‌های ماندگاری محصولات غذایی و کشاورزی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین این همایش با حمایت و همکاری سازمان غذا و دارو، اداره کل سلامت شهرداری تهران، کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور، انجمن صنایع غذایی کشور، سازمان دامپزشکی، سازمان پدافند غیرعامل، اتاق بازرگانی ایران-ایتالیا،  قطب­های علمی و پژوهشگاه­‌های صنایع غذایی و نیز دانشگاه­‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور و با حضور شرکت‌های صنایع غذایی داخلی و خارجی در روزهای 9 و 10 اسفندماه سال جاری در محل تالار ایوان شمس برگزار می­‌شود.

تکنوفود 2، همچون دوره گذشته با هدف هدایت پتانسیل تحقیقاتی کشور به سمت حل مشکلات صنایع غذایی،روش‌های افزایش ماندگاری محصول در بخش‌­های تهیه مواد اولیه و فرآوری و بسته­‌بندی، افزودنی­‌های مورد استفاده در صنایع غذایی کشور را با حضور متخصصین و کارشناسان این حوزه مورد بررسی قرار خواهد داد.

شناسایی نیازهای پژوهشی صنایع غذایی کشور، اشتراک دانش و تجارب متخصصان، کارشناسان و مسئولان فنی صنایع غذایی، معرفی جایگزین­‌های طبیعی و تکنولوژی پیشرفته برای کاهش مصرف افزودنی­ها و مواد نگهدارنده، معرفی روش­‌های جدید آنالیز افزودنی­‌های صنایع غذایی، ارایه توانمندی­های شرکت‌های ایرانی ارایه دهنده تجهیزات و خدمات در صنایع غذایی و زمینه سازی ایجاد و افزایش ظرفیت‌های تولید فرآورده‌ه­ای غذایی با ماندگاری بالا مورد نیاز از دیگر محورهای برگزاری این همایش می باشد.

ارایه مقالات علمی منتخب به صورت سخنرانی و پوستر، ارایه مورد کاوی های منتخب صنایع غذایی، ارایه طرح های پژوهش و فراخوان ارایه راه حل، معرفی تکنولوژی های نو در افزایش ماندگاری محصولات صنایع غذایی، برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی و کلینیک مشاوره صنایع غذایی و اعطای گواهی نامه از ISC  و ثبت مقالات در SID از دیگر برنامه های این همایش است.

در این همایش بیش از 20 سخنرانی داخلی و خارجی، 5 کارگاه و پنل آموزشی، هم اندیش های آموزشی و بیش از 140 مقاله منتخب به صورت سخنرانی و پوستر در3 سالن به صورت هم زمان ارایه خواهد شد.

گفتنی است، همزمان با برگزاری این همایش، نمایشگاه تخصصی معرفی فرآورده های غذایی بدون افزودنی و روش­های افزایش ماندگاری فرآورده های غذایی در سه بخش معرفی غذاهای آماده و دیگر فرآورده های غذایی ماندگار، ارایه دهندگان خدمات، تجهیزات و روش های تولید فرآورده های ماندگار و معرفی تکنولوژی های نوین بسته بندی ارتقاء دهنده ماندگاری برگزار خواهد شد.

39223

 

 


8845728
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» امروز هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی صنعت آب گفت: با بارش‌های اخیر در نقاط مختلف بلوچستان جنوبی و مرکزی، برای این مناطق ۲ تا ۴ سال تامین آب مطمئن خواهیم داشت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس شورای تامین کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی خود زمینه ساز تقویت و تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن می شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سامانه جامع تجارت در اطلاعیه‌ای ضوابط جدید تأمین ارز از محل واردات در مقابل صادرات برخی کالاهای حوزه‌ جهاد کشاورزی را اعلام کرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به کاهش جمعیت دامی در سال‌های گذشته بدلیل شرایط خشکسالی، مسئولان وزارت جهاد با اجرای سیاست‌های تولید قراردادی دام و واردات دام پایه پروار بدنبال رسیدن به خودکفایی گوشت قرمز هستند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ۸۸۷ نقطه پرحادثه، ۴۰۰ نقطه در سال گذشته رفع و ۴۸۷ نقطه باقی‌مانده دیگر نیز امسال ایمن‌سازی خواهد شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در ابتدای معاملات امروز پنجم اردیبهشت، شاخص کل بورس ۸۱۸ واحد افزایش یافت.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی گفت: اردیبهشت‌ امسال با اتمام برنامه تعمیرات نیروگاه‌های حرارتی کشور رکورد جدیدی در زمینه تعمیر و افزایش آمادگی این واحد‌ها برای تولید برق پایدار در پیک تابستان به ثبت خواهد رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است