استانی 17:09 - 12 اردیبهشت 1395
‌استاندار کردستان، گفت: علیرغم اقدامات صورت گرفته هنوز روند سرمایه گذاری در کردستان کند است.

استاندار: روند سرمایه‌گذاری در کردستان کند است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کردستان، عبدالمحمد زاهدی امروز در جلسه خدمات سرمایه‌گذاری استان، با اشاره به اینکه سرمایه گذاری نیازمند تغییرات اساسی در بینش و نوع نگاه مدیران نسبت به این مقوله است، اظهار کرد: علیرغم اقدامات صورت گرفته هنوز روند سرمایه گذاری در کردستان کند است.

وی خطرپذیری مدیران را لازمه ایجاد حرکت و سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود: جذب سرمایه گذار به هر شکل ممکن باید صورت گیرد و وظیفه مدیران تسهیل و آماده سازی بسترهای موردنیاز در این خصوص است.

استاندار کردستان با بیان اینکه مدیران نباید خود را در قوانین و مقررات دست و پا گیر محصور کنند، تاکید کرد: بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی باید ملاک عمل همه دستگاه‌های اجرایی استان باشد.

وی به همکاری و تعامل خوب دستگاه‌های نظارتی برای تسهیل سرمایه‌گذاری اشاره کرد و افزود: مدیران به هیچ وجه نباید دستگاه‌های نظارتی را بهانه کار نکردن قرار دهند، چرا که اگر هدف کمک به توسعه استان باشد، آنان نیز کمک خواهند کرد.

زاهدی، رفع موانع اساسی بر سر راه سرمایه گذاری را خواسته جدی خود از مدیران عنوان کرد و گفت: در کردستان با توجه به مشکلاتی که در حوزه زیر ساخت‌ها وجود دارد، باید برای سرمایه گذار جاذبه ایجاد کرد.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه در استان‌های دیگر زیر ساخت‌های موردنیاز برای سرمایه گذاری فراهم است، افزود: در استانی همانند کردستان باید تلاش مضاعف صورت گیرد و در صورت به ثمر نشستن چند طرح سرمایه گذاری راه برای دیگر سرمایه گذاران باز خواهد شد.

وی با بیان اینکه بعضی از سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق تمایل به سرمایه گذاری دارند، خاطرنشان کرد: با توجه به همجواری و تشابهات فرهنگی و اجتماعی زمینه‌های مناسبی برای سرمایه گذاری آنان فراهم شده است که باید از این امکان بهترین استفاده را برد.

انتهای پیام


7860338
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است