استانی 17:13 - 30 بهمن 1398

روحانیون در عرصه های مختلف تاثیر گذار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله عباسعلی اختری ظهر چهارشنبه در جمع طلاب، روحانیون و اساتید حوزه علمیه امام صادق (ع)، با اشاره به اینکه در این دنیا که عده‌ای می‌خواهند مردم را دچار نگرانی کنند، درس طلبگی یک نوع جهاد است اظهار داشت: هر چقدر شما عزیزان طلبه حدیث ائمه اطهار (ع) حفظ کنید، نور آن و نورانیت آن شامل همه مردم می‌شود.



وی ادامه داد: دشمنان از جایگاه روحانیون دچار ترس و هراس هستند چرا که روحانیون اهمیت دارند و در همه عرصه‌ها تأثیر گذار قرار دارند.



عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه افزود: برای همین مسئله مهم است که روحانیون همیشه دشمن دارد و روحانیت همیشه جهاد کبیر انجام می‌دهند، علمایی همچون شهید مدنی و دستغیب اگر جهاد کبیر انجام نمی‌دادند، جهادهای صغیر شکل نمی‌گرفت.

اختری خاطر نشان کرد: اگر قلم علما نباشد شهدا پرورش پیدا نخواهند کرد، حربن الریاحی در زمان امام حسین (ع) با این کار بزرگ خود یک جهاد کبیر انجام داد، خیلی‌ها آمدند طلبه بشوند اما نتوانستند در این راه باشند و جهاد کبیر انجام بدهند؛ روحانیون و طلابی که در این راه هستند قدر خود را بدانند.



عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یادآور شد: طلاب و روحانیون باید همیشه با کتاب مأنوس باشند و سواد کافی داشته باشند، مردم باید بدانند که طلاب و روحانیون سربازان امام زمان (عج) هستند.


10402110
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است