گوناگون 09:38 - 29 فروردین 1398
اگر قصد خرید تلفن بی‌سیم برای منزل یا دفتر خود را دارید و انتخاب از میان مدل‌های متنوع بی‌سیم برایتان مشکل است در ادامه با ما همراه باشید تا شما را در انتخاب تلفن بی‌سیم مورد نیازتان راهنمایی کنیم.

چگونه یک تلفن بی‌سیم مناسب و با کیفیت بخریم؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایده‌آل گستر، اگر به اینترنت یا بازارهای مربوط تلفن مراجعه کرده باشید با برندهای مختلف تولیدکننده و همچنین مدل‌های متنوعی روبه‌رو می‌شوید که شاید شما را در انتخاب درست گمراه کند. ملاک اول در انتخاب هر وسیله الکترونیکی، کیفیت آن است. ممکن است تلفن‌هایی با ظاهر زیبا که تولید برندهای متفرقه است در نگاه اول شما را جذب کند، اما باید توجه کنید که کیفیت این مدل‌ها در حد برندهای شناخته شده نیست.

پاناسونیک یکی از اولین کمپانی‌های تولیدکننده تلفن بی‌سیم است که محصولات خود را به اکثر کشورهای جهان صادر می‌کند و کمتر کسی پیدا می‌شود که حداقل نام این برند را نشنیده باشد. تلفن‌های برند پاناسونیک از کیفیت فوق‌العاده بالایی برخوردار است و می‌توان اطمینان داشت که از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

در ادامه قصد داریم دو مدل از پرفروش‌ترین تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک را معرفی کنیم که از امکانات خوبی جهت استفاده خانگی و دفاتر کوچک بهره می‌برد:

تلفن بی‌سیم ۶۸۱۱

تلفن بی‌سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811 یکی از تلفن‌های بی‌سیم تک گوشی پاناسونیک است که با وجود امکانات خوب قیمت بالایی ندارد. وجود فناوری DECT 6.0 می‌تواند مانع از ایجاد نویز ناشی از تداخل فرکانسی با سایر دستگاه‌های بی‌سیم شود. علاوه بر این شنود و استراق سمع در این تکنولوژی غیرممکن خواهد بود. اگر تعداد بی‌سیم‌های این مدل برایتان کافی نیست با تهیه تک گوشی بی‌سیم سازگار با پایه این مدل، می‌توانید گوشی‌های بی‌سیم را تا سقف ۶ عدد ارتقا دهید. امکان تماس داخلی رایگان بین بی‌سیم‌ها برقرار است.

بسیاری از کاربران تلفن بی‌سیم، نگران برقراری تماس در زمان قطعی برق هستند. این مدل دارای قابلیت کارکرد در صورت نبود برق است. شما می‌توانید گوشی بی‌سیم را در حالت بلندگو قرار داده و روی پایه قرار دهید و از قابلیت مکالمه در این حالت استفاده کنید.

اگر می‌خواهید در زمان استراحت، زنگ خوردن تلفن آرامش منزل را بر هم نزند می‌توانید از قابلیت شب در این مدل بهره ببرید. با فعال کردن این حالت، تلفن در ساعات برنامه‌ریزی‌شده به حالت سایلنت درمی‌آید و زنگ نمی‌خورد. شما می‌توانید در فرصت مناسب از لیست تماس‌های از دست رفته جهت دسترسی به شماره‌هایی که تماس گرفته‌اند، استفاده کنید.

اگر مزاحم‌های تلفنی و یا تبلیغات تلفنی، شما را کلافه کرده است، می‌توانید شماره‌ها را به لیست سیاه این مدل اضافه کنید. قرار گرفتن شماره‌ها در لیست مسدود شده‌ها باعث می‌شود آن‌ها دیگر نتوانند با شماره شما تماس برقرار کنند.

اگر نگران مضرات سیگنال‌های تولیدشده توسط تلفن‌های بی‌سیم هستید می‌توانید حالت ECO را در این مدل فعال کنید. با فشردن کلید ECO می‌توانید سیگنال‌های تولیدشده توسط تلفن را کاهش دهید. توجه داشته باشید در این حالت برد کاهش می‌یابد و باید نزدیک‌تر به پایه تلفن، مکالمه کنید.

سیستم کاهش‌دهنده‌ی نویز در صورتی که فرد تماس‌گیرنده در محیط پر سروصدا قرار داشته باشد، نویز اطراف را کم کرده تا صدای او بهتر به گوش شما برسد.

تنها نکته‌ای که در مورد این تلفن قابل‌توجه است، عدم وجود منشی تلفنی است. تلفن پاناسونیک ۶۸۲۱ دقیقاً امکاناتی مشابه با این مدل دارد و تنها مزیت آن وجود منشی تلفنی است. پیغام‌گیر خودکار این مدل می‌تواند در صورت عدم پاسخ شما پس از چند بوق پیغام تماس‌گیرندگان را ضبط کند تا بتوانید در فرصت مناسب به آن‌ها گوش‌داده و با مخاطبان موردنظر تماس بگیرید. ظرفیت این منشی تلفنی ۳۰ دقیقه است. باید توجه داشت که وجود قابلیت منشی تلفنی، موجب تفاوت قیمت این دو مدل می‌شود.

توجه داشته باشید که برای تهیه تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک باید به نمایندگی‌های معتبر در ایران مراجعه کنید. شرکت ایده‌آل گستر نمایندگی مجاز پاناسونیک است که محصولات این برند معتبر را در سطح ایران عرضه می‌کند. برای خرید محصولات مخابراتی امنیتی پاناسونیک می‌توانید به وب‌سایت Idehal.org مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۸۱۰۱۰ تماس بگیرید.

انتهای رپرتاژ خبری


10105965
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است