استانی 08:39 - 08 آذر 1400
معاون سازمان صمت خراسان جنوبی مطرح کرد:
ایسنا/خراسان جنوبی معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: بر اساس قانون انتزاع کلیه وظایف و تکالیف مرتبط با تنظیم و نظارت بر بازار محصولات کشاورزی و پروتئینی از تولید و تامین تا نظارت بر توزیع بر عهده وزارت جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

انتقال وظایف تنظیم و نظارت بر بازار محصولات به جهاد کشاورزی

علی تهوری، شب گذشته ۷ آذر اظهار کرد: در این راستا موضوع تفویض امر بازرسی و نظارت بر تمامی واحدهای تولیدی و صنفی گروه‌های هدف و همچنین حوزه آرد و نان و نانوایی‌ها به بازرسان سازمان جهاد کشاورزی منتقل گردید تا زنجیره تامین، توزیع، تنظیم و نظارت در این خصوص یکپارچه و کامل شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، وی ادامه داد: بازرسان سازمان صمت کماکان نظارت بر سایر گروه‌های کالایی و خدمات دولتی و عمومی را نیز بر عهده خواهند داشت.

تهوری با بیان اینکه نیروهای بسیج نیز همواره در طرح‌های نظارتی و شرایط سخت بازار با بازرسان سازمان همکاری و همراهی کردند، بیان کرد: همچنین در راستای افزایش سطح نظارت‌ها در حوزه‌های مرتبط با سازمان جهاد کشاورزی و همچنین سازمان صمت از توان و ظرفیت نیروهای بسیج اصناف نیز استفاده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در بخش محصولات کشاورزی، پروتئینی، آرد و نان مراتب گزارش و یا شکایت خود را به سازمان جهاد کشاورزی و در شهرستان‌ها به ادارات جهاد کشاورزی اعلام کنند.

انتهای پیام


11341446
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است