استانی 11:53 - 02 اسفند 1395
کشف دو فقره زمین‌خواری؛
بوشهر - فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از کشف دو فقره زمین خواری به ارزش دو میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در شهر برازجان و دستگیری دو نفر در این رابطه خبر داد.

اراضی دولتی دشتستان از دست زمین‌خواران آزاد شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید جواد رضوی به پایگاه خبری پلیس گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر تصرف اراضی دولتی حومه شهر برازجان توسط افراد زمین خوار و سودجو، تحقیقات و بررسی‌های لازم از سوی کارآگاهان پلیس آگاهی در این خصوص آغاز شد.

این مقام انتظامی افزود: در نتیجه تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و انجام بازدید میدانی و کارشناسی اراضی مورد نظر، مشخص شد که دو نفر سودجو با سوء استفاده از مدارک جعلی اقدام به تصرف ۸۷۰ متر مربع از اراضی مرغوب دولتی به ارزش ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال در حومه شهر برازجان کرده‌اند.  

رضوی اضافه کرد: پس از هماهنگی به عمل آمده با مقام قضایی دو نفر متهم در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند و اراضی موصوف از دست افراد زمین خوار خارج و رفع تصرف شد.


8832430
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است