استانی 16:51 - 02 مهر 1396
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی البرز به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در تعطیلات پیش رو اشاره‌ کرد وگفت: در تاسوعا و عاشورا محور کرج – چالوس یک طرفه می‌شود که به زودی ساعات آن اعلام می‌شود.

محور کرج – چالوس در تاسوعا و عاشورای حسینی یکطرفه می‌شود

 سرهنگ محمدرضا خسروی درگفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: در ایام محرم شاهد حضور مردم درهیات‌های عزاداری تا پاسی از شب هستیم‌که این امر لزوم ارتقای امنیت را افزایش می‌دهد. برای برگزاری مراسم محرم هماهنگی‌های لازم بین پلیس و سایر دستگاه‌های مرتبط برقرارشده و جای هیچ نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.



وی افزود: یکی از اقدامات صورت‌گرفته برای ارتقای امنیت عزاداران، اجرای طرح شناسنامه دارکردن ایستگاه‌های صلواتی و هیات‌های مذهبی است. ایستگاه‌های صلواتی و هیات‌های مذهبی باید همکاری تنگاتنگی با دستگاه‌های انتظامی داشته باشند تا نظم و امنیت مراسم عزاداری به بهترین نحو تأمین شود.



این مسئول توضیح داد: این طرح ازیک ماه پیش‌آغاز شده و بر اساس آن تعداد زیادی از ایستگاه‌های صلواتی شناسنامه‌دار شده‌اند که این‌کار نظارت برعملکرد آنها را ساده‌کرده است.



سرهنگ خسروی بیان کرد: علاوه براین، آموزش‌های لازم به هیات‌های مذهبی نیز داده شده تا بتوانند در بهترین شرایط مراسم عزاداری حسینی را برگزارکنند.

انتهای پیام


9435500
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است