استانی 15:29 - 17 مرداد 1399

جریان تحریف می‌خواهد کشور را ناامید و متوقف نشان دهد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نماز جمعه این هفته آرادان به میزبانی مسجد صاحب‌الزمان (عج) با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره ضرورت پرداختن به موضوع معیشت مردم، بیان کرد: موضوع معیشت و زندگی سخت مردم نگرانی‌هایی را پدید آورده اما دولت هم دارد تلاش می‌کند لذا معظم‌له انصاف دینی را رعایت کرده و در این راستا هم تشکر کردند و هم گلایه داشتند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برجام و خسارات ناشی از آن نیز فرمودند برجام خسارات زیادی به ما زد اما برای مردم باید روشن می‌شد که غربی‌ها قابل اعتماد نیستند و یک بار دیگر آنها را امتحان کردیم ایشان همچنین از لجام گسیختگی در بازار ارز و کاهش پول ملی و تورم، نقدینگی نیز گلایه دارند اما در عین حال فرمودند دولتمردان در حال تلاش هستند و هرچه در توان دارند می‌گذارند.

امام جمعه آرادان با بیان اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند برخی از اعضا و بخش‌های دولت کارهای بزرگی انجام داده‌اند و تلاش خوبی داشتند و این نشان دهنده انصاف معظم‌له است که باید الگوی مردم قرار گیرد، گفت: دولت باید تلاش کند اما ان شالله در آینده با روی کار آمدن جوانان حزب اللهی کارها مدیریت بهتری پیدا کند.

شریفی‌نیا با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی از دو چهره جهادی شامل شهید باقری و شهید سلیمانی یاد کرد و ابراز کرد: اگر می‌خواهیم جریان تحریم را شکست دهیم باید جریان تحریف را نیز شکست دهیم. جریانی که معظم‌له درباره آن می‌فرمایند دشمنان و برخی از قلم به دستان داخلی می‌خواهند کشور را متوقف شده نشان دهد و مردم ناامید شوند و اگر بخواهیم مشکلات کشور را حل کنیم باید به سراغ مذاکره برویم و لذا باید در برابر این جریان ایستاد.

وی افزود: این جریان می‌خواهد به ما بگوید که ما چه نیازی به انرژی هسته‌ای داریم حال آنکه چند سال آتی که سوخت‌های فسیلی به اتمام برسد، انرژی را باید از کجا تولید کرد؟ منحرف کردن ذهن مردم از مسائل اصلی موضوعی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید ویژه‌ای دارند چرا که امروز جنگ اراده‌ها حاکم است و اگر مردم بر اراده دشمنان فائق بیایند قطعاً تحریم شکست خواهد کرد.

امام جمعه آرادان درباره عزاداری ماه محرم نیز، تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند من شخصاً تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستم و هرچه آنها بگویند درست است و از روحانیان و صاحبان مجالس حسینی و مداحان و ذاکران و مردم عزادار می‌خواهم که آنچه ستاد ملی کرونا می‌گوید را رعایت کنند. اگر ستاد گفت عزاداری انجام بشود آن را صورت می‌دهیم و اگر بگویند عزاداری در مکان سربسته انجام نشود باید بپذیریم.

شریفیکنیا با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی درباره مسائلی که مرتبط با کارشناسان خاص است، تابع هستند و این رفتاری بسیار زیبا از یک الگو است، گفت: باید همه منتظر باشیم که ان شالله هر چه ستاد مقابله با کرونا اعلام کرد، همان موضوع را انجام دهیم.


10656755
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است