فرهنگی‌هنری 12:54 - 06 آذر 1394
جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده به روایت پخش‌کنندگان
در حالی فیلم‌های سینمایی روی نسبت به هفته‌های گذشته فروش بهتری داشتند که «محمد رسول‌الله(ص)» به مرز 14 میلیارد رسید و «شاهزاده روم» فیلم انیمیشین ایرانی که با موضوع مذهبی آماده شده از مرز 1 میلیارد گذشت.

«محمد رسول‌الله(ص)» به مرز 14 میلیارد رسید/شاهزاده روم از مرز 1 میلیارد گذشت

به گزارش خبرنگار سینمایی فارس،تعدد اکران باعث شد شورای صنفی نمایش این هفته فیلم جدیدی را وارد چرخه اکران نکند و ترکیب اکران مانند هفته گذشته باشد.  در میان فیلم های اکران شده «شیفت شب» و «شاهزاده روم» مورد اقبال مخاطب قرار گرفته است. همچنان فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی با اقبال مواجه هست این درحالی است که سانس فیلم وتعداد سینماهای این فیلم به شدت کاهش یافته است.

علی شعبانی مدیر پخش دفتر رسانه فیلمسازان درباره فروش فیلم  «پدر آن دیگری» توضیح داد: فیلم سینمایی «پدر آن دیگری» به فروش 350  میلیون تومان در تهران رسید. این فیلم  در شهرستان ها به فروش70  میلیون دست یافت .  

وی درباره فروش فیلم «شیفت شب» توضیح داد: فیلم ظرف 9 روز نمایش در تهران به فروش 230 میلیون تومان رسیده است این فیلم 22 سالن در اختیار دارد .

شعبانی درباره اکران فیلم در شهرستان توضیح داد: از امروز اکران شهرستان فیلم شیفت شب آغاز خواهد شد.  

محمدرضا صابری مدیر پخش دفتر فیلم نورتابان در گفت و گو با خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم توضیح داد: شب گذشته (5 آذر) فروش فیلم 45 میلیون تومان بوده است و با احتساب فروش شهرستان و فروش امشب (6 آذر)به فروش 14 میلیارد تومان خواهیم رسید.

امیرقطبی مدیرپخش فیلمیران نیز در گفت و گوبا خبرنگار سینمایی فارس درباره فروش فیلم «چهارشنبه19 اردیبهشت» گفت:فیلم سینمایی «چهارشنبه 19 اردیبهشت»30 روز نمایش داشته که تاکنون در تهران به فروش 370 میلیون تومان دست یافته است این فیلم در سالن های شهرستان به فروش 110میلیون دست یافت و کل فروش فیلم 480 میلیون تومان بوده است.  

وی درباره فروش فیلم «چهارشنبه خون به پا می شود» توضیح داد: این فیلم  به فروش105 میلیون تومان در تهران دست یافت و هم اینک 13 سالن سینما در اختیار دارد. این فیلم 16 روز است که اکران شده است. 

غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی نیز درباره فروش فیلم «شاهزاده روم» و اقبال مخاطب به خبرنگار فارس گفت: فروش فیلم بسیار خوب بوده است و هم اینک فیلم در تهران و شهرستان از یک میلیارد تومان گذشته است. فیلم چهارشنبه شب با فروش 33 میلیون و پنج شنبه 34 میلیون و 500 هزارتومان فروش داشت. در تهران به فروش 558 میلیون تومان و در شهرستان به فروش 459 میلیون تومان دست یافتیم.   

پیمان سنماری از دفتر نیکان فیلم درباره فروش فیلم «ناهید» توضیح داد:فیلم ظرف 9 روز نمایش تقریباً حدود 60 میلیون تومان فروش داشته و هم اینک 9 سالن در تهران در اختیار دارد. فیلم از شنبه در شهرستان ها به نمایش درخواهد آمد. 

http://fna.ir/UAUQRY

7434760
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است