اقتصادی 12:25 - 10 آبان 1393
تهران - ایرنا - معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: از هر 6 نفر ایرانی یک نفر در بخش تعاون فعال است ضمن آنکه 60 درصد از حمل و نقل مسافری در اختیار تعاونی های حمل و نقل مسافری می باشد.

به گزارش روز شنبه ایرنا، سیدحمید کلانتری در بازدید از تعاونی های حمل و نقل مسافربری کشور با هدف آشنایی با مسائل و مشکلات این بخش از اقتصاد، افزود: 2300 تعاونی حمل و نقل با 7700 عضو و 56 هزار شاغل به صورت مستقیم در این تعاونی ها با 20 هزار دستگاه اتوبوس فعال هستند.



وی پیشنهاد کرد: با عنایت به حیطه وسیع عملکردی تعاونی های حمل و نقل کشور، تشکیل کارگروه تخصصی شامل مدیران اتحادیه های حمل و نقل، مدیران و کارشناسان ستادی اداره کل تعاونیهای خدمات و پژوهشگران مرتبط جلسه ای برای احصاء مسائل مربوط به این تعاونی ها تشکیل شود.



کلانتری با اشاره به اینکه برخی مسائل موجود در تعاونی ها و به ویژه در تعاونی های حمل و نقل نیاز به تحلیل موضوعی دارد، افزود: باید تحلیل کرد به چه دلیل ساختار مینی بوس های موجود در تعاونی ها از کیفیت پایین تری نسبت به اتوبوس ها برخوردار می باشند.



وی تاکید کرد: با بررسی سطح توقعات متقاضی و مصرف کننده و مقایسه استانداردهای متوسط جهانی با استانداردهای ایران نیاز به بررسی تحلیلی دارد و باید به آن به طور جدی پرداخت.



معاون امور تعاون ادامه داد: برای تعامل هرچه بیشتر با سازمانهای ذیربط مسائل حمل و نقل کشور نظیر سازمان پایانه ها و سازمان ترمینال برنامه ریزی خواهیم کرد که کمتر از سه ماه دیگر گردهمایی در راستای توسعه و ارتقاء خدمت تعاونیهای حوزه حمل و نقل و با حضور وزرای مربوط به این حوزه و مسئولان اجرایی برگزار شود.



علیرضا ناطقی مدیرکل تعاونیهای خدماتی نیز با تشکر از حضور معاونت امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کلیه مدیران عامل اتحادیه ها و تعاونی های هفده گانه سراسری کشور گزارش مختصری از وضعیت بخش تعاون در حوزه حمل و نقل ارایه کرد.



وی افزود: نزدیک به 13 درصد (براساس معیارهای تن و کیلومتر)در بخش حمل و نقل متعلق به بخش تعاون می باشد و 75 درصد حمل و نقل مسافری و کالا در بخش تعاون انجام می شود.



مدیرکل تعاونیهای خدماتی کمک به توسعه مدیریت ارتباط با مشتری و انعقاد تفاهم نامه ها با سازمانهای مرتبط و افزایش تعامل بین بخشی را برای پیشبرد اهداف برنامه های دفتر تعاونیهای خدمات در این راستا برشمرد.



اقتصام(2)9123**1558

انتهای پیام /*


5089056
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: برآورد‌ها حاکی از آن است که امسال میزان خرید به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزارتن و در صورت شرایط مساعد رطوبت و دما به ۱۱ میلیون تن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه تهران _کرج _ قزوین و محور چالوس گزارش شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه مرغداران میهن گفت: برآوردها حاکی از آن است که تولید تخم مرغ با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی به بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزارتن برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ ظرفیت تولید محصول پژو پارس، از روزانه ۴۰۰ دستگاه در ابتدای سال ۱۴۰۳، به ۷۰۰ دستگاه در روز خواهد رسید.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس اتحادیه میوه و سبزی تهران گفت: با توجه به فراوانی عرضه و شرایط رقابتی، مغازه‌داران انواع میوه و صیفی را زیر نرخ مصوب عرضه می‌کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا جمعه شاهد وزش باد شدید و بارش باران در نواحی شرقی کشور خواهیم بود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس اقتصادی گفت:موضوع پرداخت یارانه‌ها و از جمله یارانه انرژی به مردم و تولیدکنندگان یک ضرورت است به طور کلی یارانه باید در راستای حمایت از کالای داخلی باشد و یارانه به دست مصرف کننده نهایی یعنی افراد برسد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با تصویب‌ افزایش ضریب حقوق سال ۱۴۰۳ کارمندان و بازنشستگان دولت در جلسه هیئت وزیران، حداقل و حداکثر حقوق آن‌ها مشخص شد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از توزیع و مصرف ۱۲۶ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر بنزین در هشتمین نوروز با رشد ۲۲ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال خبر داد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس سازمان امور مالیاتی کشور گفت:۱۱۰ هزار میلیارد تومان فرار و معوقات مالیاتی در سال ۱۴۰۲وصول شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است