اقتصادی 13:11 - 27 اسفند 1397
در آستانه سال نو
بررسی قیمت ارز در بانک‌ها و صرافی‌ها نشان می‌دهد که در روزهای پایانی سال، قیمت ارز به روند کاهشی خود ادامه می‌دهد.

دلار یک پله عقب‌تر رفت

به گزارش ایسنا، شعب ارزی بانک‌ها امروز (۲۷ اسفند) هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۵۱۸ تومان می‌خرند که نسبت به روز گذشته که ۱۲ هزار و ۶۱۵ تومان بود، حدود ۱۰۰ تومان کاهش قیمت دارد.

قیمت خرید یورو نیز ۱۴ هزار و ۱۸۸ تومان است که نسبت به روز گذشته کاهش قیمت بیش از ۱۰۰ تومانی داشته است.

همچنین امروز قیمت خرید هر پوند انگلیس در شعب ارزی بانک‌ها ۱۶ هزار و ۶۳۳ تومان اعلام شده است.

قیمت ارز مسافرتی

شعب ارزی بانک‌های عامل ارز مسافرتی نیز در صورت تکمیل بودن مدارک مسافران تا سقف ۵۰۰ یورو برای کشورهای همسایه و مشترک‌المنافع و تا سقف ۱۰۰۰ یورو برای سایر کشورها ارز مسافرتی می‌فروشند که قیمت این ارز امروز بدون احتساب کارمزد ۱۴ هزار و ۹۰۱ تومان اعلام شده که با احتساب کارمزد بانک مرکزی و عامل به حدود ۱۵ هزار و ۴۰۰ تومان می‌رسد.

قیمت ارز در صرافی‌ها

همچنین صرافی‌های مجاز بانک مرکزی امروز قیمت خرید هر دلار آمریکا را ۱۲ هزار و ۸۴۰ تومان و قیمت فروش آن را ۱۲ هزار و ۸۹۰ تومان اعلام کرده‌اند.

این صرافی‌ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۷۵۰ تومان می‌خرند و ۱۴ هزار و ۸۰۰ تومان می‌فروشند.

انتهای پیام


10081783
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اقتصادی

اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» با توجه به شرایط اقلیمی و منابع آبی و خاکی کشور، اجرای عملیات آبخیزداری و آبخوانداری در کاهش خسارت سیل و مقابله با خشکسالی تاثیر بسزایی دارد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» سیاح گفت: مجوز‌های کاغذی ۲۶ اردیبهشت ماه امسال پایان می‌پذیرد و دستگاه‌های اجرایی و صاحبان مجوز‌های کاغذی، مکلفند مجوز‌های خود به الکترونیکی و شناسه یکتا را تسریع کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: طی سال ۱۴۰۲ نزدیک به ۴ میلیون تن نهاده (جو، ذرت و کنجاله سویا) به نظام بهره برداری دام و طیور کشور توسط این شرکت عرضه شده است.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور سازمان راهداری گفت: مسافران با توجه به وقوع سیل و انسداد مسیر‌ها از سفر به جنوب کشور پرهیز کنند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران گفت: سال گذشته بیش از ۲ هزار واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پایش و مورد بررسی قرار گرفتند.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: مالیات بر عوارض گمرکی واردات و ارزش افزوده کالا‌های اساسی همچنان یک درصد تعیین شده و هرگونه افزایش قیمتی تخلف محسوب می‌شود.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر طرح خودرو‌های برقی وزارت صمت گفت: ۲۵۰۰ خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده که در سه ماه آینده ۸ تا ۱۰ هزار خودرو‌های برقی در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» در هفته کاری که گذشت شاخص کل بورس با کاهش ۲.۳۷ درصدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۸ هزار واحدی ایستاد.
اقتصادی
«باشگاه خبرنگاران» مجری طرح گندم گفت: گندم به عنوان یک غله مهم و استراتژیک در کشور بیش از ۴۰ درصد انرژی و پروتئین مورد نیاز را تامین می‌کند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است