استانی 13:56 - 13 فروردین 1394
رئیس پلیس راه گیلان گفت: حجم تردد در کلیه محورهای استان بالا و سرعت حرکت خودروها کند است و امیدواریم به همین شکل ترافیک خروجی‌های استان کاهش یابد.

حرکت کند خودروها در خروجی‌های گیلان

سرهنگ مهیار رستگار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، با اشاره به آغاز موج خروج مسافرین از استان، تاکید کرد: مسافرین و هم استانی‌ها باید کندی عبور و مرور را با صبر و حوصله تحمل کنند. بازگشت به مقصد جزو سفر است و لذا رانندگان با برنامه ریزی و سرعت مطمئنه و با حوصله و متانت به رعایت قوانین بپردازند و از ابتدای روز از استان خارج شوند تا به سلامت به شهر خود بازگردند.

وی ادامه داد: با همکاری و همراهی مسافرین در مدیریت مسافرت خود طی دو روز گذشته خروجی خوبی داشتیم، اما شب گذشته خروجی محور رشت به قزوین در محدوده رودبار به سمت منجیل سنگین بوده است. همچنین محور آستارا به اردبیل از گردنه حیران به طرف پونل با ترافیک سنگین اما روان مواجه بوده است.

رستگار به آمار تصادفات اشاره کرد و گفت: خوشبختانه نوروز 94 جزو ایامی بود که شاهد کاهش تصادفات و سوانح رانندگی و تلفات جاده‌ای بودیم. امیدواریم طی چند روزه باقیمانده که روزهای پرتردد است، نیز با تلاش مضاعف و همکاری رانندگان، عبور و مرور را کنترل کنیم.

رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی 13 فروردین، اضافه کرد: با توجه به موج حرکت در روز طبیعت، محورهای استان بسیار شلوغ است و به دلیل حجم خودروها، احتمالا کندی عبور و مرور و توقف را در برخی محورها خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: وانت بارهای متخلف ضمن اعمال قانون، به مدت 48 ساعت توقیف می‌شوند. همچنین موتورسواران ضمن استفاده از کلاه ایمنی ترک نشین اضافه نداشته باشند، قطعا با این مسئله برخورد خواهد شد.

انتهای پیام


6125717
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است