استانی 09:12 - 29 فروردین 1394
فرماندار فیروزکوه تأکید کرد
فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: خانواده‌های شهدا باید از آرمان‌ها و وصایای شهیدان دفاع کرده و مانع انحرافات اجتماعی شوند.

لزوم دفاع خانواده‌های شهدا از آرمان‌ها و وصایای شهیدان

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ابوالقاسم مهری صبح امروز به مناسبت سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن، از مادران و همسران شهدا در مراسمی که از طرف حوزه امور بانوان فرمانداری شهرستان فیروزکوه در دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد، قدردانی کرد.

وی در این مراسم که با مولودی‌خوانی و اهدای لوح و هدایایی از طرف شهرداری فیروزکوه، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و فرمانداری فیروزکوه همراه برپا شد، ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن را به مادران و همسران شاهد تبریک گفت و بیان داشت: خاندان معظم شهدا به مقام عالی دست یافته‌اند و مورد عنایت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مسئولان نظام قرار گرفته‌اند به همین منظور مسئولان مؤظف به تحقق آرمان‌های شهدا هستند.

مهری در این نشست که با حضور امام جمعه، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تهران، شهردار فیروزکوه، رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران و رئیس اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه برگزار شد، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران هزینه سنگینی را برای پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت کرده است و آن هزینه‌ها و سرمایه‌های بزرگ، شهیدان کشورمان بودند.

مهری با بیان اینکه از 300 هزار شهید کشور، 36 هزار شهید جوان، نوجوان و دانش‌آموز بودند، اضافه کرد: خانواده‌های شهدا راهنمایان خوبی برای ملت ایران هستند؛ بنابراین کاری نکنند که مردم از مسیر انقلاب خارج شوند، خانواده‌های معظم شهدا باید مانع انحرافات شوند و چراغ و روشنایی‌بخش در جامعه باشند و از آرمان‌ها و وصایا شهدای خود دفاع کنند.

وی یادآور شد: 170 هزار شهید متأهل بودند؛ بنابراین ارزش شهدا و تمجید از آن‌ها و خانواده‌های معظمشان را نمی‌توان به زبان آورد.


6214680
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است