سیاسی 22:05 - 26 تیر 1397

خانواده معظم شهدا مایه فخر ملت و عزت کشور هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی شامگاه سه‌شنبه در دیدار مادر و خواهران شهیدان یاسری با بیان اینکه تربیت چنین فرزندانی برای هر خانواده‌ای سعادت دنیوی و اخروی است، گفت: وجود جوانانی که اشتیاق دارند در راه دین و کشور جان خود را فدا کنند و خانواده‌های که با نهایت رغبت حاضرند فرزندان خود را به عنوان گرانبهاترین دارایی‌شان در این راه تقدیم کنند، مایه فخر ملت و عزت کشور است.

رئیس جمهور افزود: شما خانواده معظم شهدا کار بزرگی انجام دادید و به بهترین شکل به وظیفه خود عمل کردید، حالا نوبت ماست که تلاش کنیم به وظیفه خود در راه استقلال و آبادانی کشور عمل کنیم و در این مسیر به دعای خیر شما خانواده شهدا نیازمندیم.

در این مراسم که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، رئیس جمهور با تقدیم لوحی از مادر و خواهران شهیدان یاسری که هر دو فرزند پسر خود را تقدیم انقلاب نمودند، تقدیر کرد.

شهید غلامرضا یاسری در سن ۲۴ سالگی، ۱۳ آبان ۱۳۵۹ در اهواز و محمد یاسری در سن ۱۷ سالگی، سوم خرداد سال ۱۳۶۱ در روز آزادسازی خرمشهر به شهادت رسیدند. پدر خانواده نیز که از جانبازان حملات تروریستی منافقین در سال ۶۰ بود، در سال ۱۳۷۹ به فرزندان شهیدش پیوست.


9845184
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس گفت: عبور دادن موشک‌ها و پهپاد‌ها از گنبد آهنین رژیم صهیونیستی کار بسیار خارق‌العاده‌ای بود.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان و هدف قرار گرفتن چند ریزپرنده ناشناس خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در شرق استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» منابع خبری از شنیده شدن صدای نسبتا شدید در استان اصفهان خبر داده‌اند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: اجرای حکم بهینه‌سازی مصرف انرژی در برنامه هفتم توسط دولت سالانه بیش از صد میلیارد دلار درآمد برای کشور دارد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه دیدار‌های دیپلماتیک خود در نیویورک، روز پنجشنبه با ایمن الصفدی وزیر خارجه اردن دیدار و گفتگو کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سردار رمضان شریف انتشار اخباری از یک رسانه صهیونیستی مبنی بر آسیب دیدن ساختمان نیروگاه دیمونا در حمله ایران علیه رژیم صهیونیستی را کذب دانست.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل گفت: رژیم اسرائیل باید وادار شود از تکرار هرگونه ماجراجویی نظامی بیشتر علیه منافع ایران دست بردارد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است