سیاسی 03:31 - 09 بهمن 1393
کاظم‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
یک کارشناس سیاست خارجی گفت: آرامشی که اکنون در مصر می‌بینیم در واقع با زور نیزه اعمال شده است و مردم این کشور با استفاده از هر فرصتی مطالبات خود را به دولتمردان گوشزد می‌کنند.

ضضمینصیدضمثذنضثتبذناثصبلذصهایبلرصاویث"احمد کاظم‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در تحلیل اینکه انقلاب مردم مصر مصادره شده است، اظهار داشت: آرامشی که اکنون در مصر می‌بینیم در واقع با زور نیزه اعمال شده است. 



وی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که در این کشور خواسته‌ها و مطالبات سرکوب شده زیادی وجود دارد که به آن پاسخ قانع کننده‌ای داده نشده است.  

 

این کارشناس سیاست خارجی تصریح کرد: مردم این کشور با استفاده از هر فرصتی مطالبات خود را به دولتمردان گوشزد می‌کنند که در رأس این مطالبات اجرای خواسته‌های مردم از انقلابشان است که این امر به وسیله اخوان‌المسلمین رهبری می‌شود.  



کاظم‌زاده افزود: اکنون می‌بینیم که این خواسته‌ها کاملا به حاشیه کشیده شده اغلب رهبران انقلابی بازداشت شدند بنابراین مردم از هر شرایطی مانند سالروز این انقلاب استفاده کرده و دست به اعتراض می‌زنند.  

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: تحقق نیافتن اهداف انقلاب و بخشش حاکم دیکتاتور سابق مصر حسنی مبارک و پسرانش دلیل نارضایتی مردم از دولت است.  



انتهای پیام/


5726428
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر سابق امور خارجه گفت: رهبران جهان توجه خود را به پایان جنایات اسرائیل در غزه متمرکز کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان و هاکان فیدان درباره تحولات اخیر منطقه گفت‌وگو کردند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» برخی رسانه‌ها از بروز حادثه امنیتی و تهدید یک فرد به انفجار سفارت ایران در پاریس حکایت دارند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است