فرهنگی‌هنری 11:50 - 29 مهر 1399

«خرچنگ» به جشنواره فیلم آدلاید استرالیا راه پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پویانمایی «خرچنگ» ساخته شیوا صادق‌اسدی به بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه انیمیشن دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم آدلاید ۲۰۲۰ استرالیا راه پیدا کرد.

این انیمیشن ۱۱ دقیقه‌ای که از تولیدات جدید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سال ۲۰۲۰ است، پنجمین حضور بین‌المللی خود را در این جشنواره تجربه می‌کند.

پویانمایی «خرچنگ» قرار است روز اول آبان سال جاری (۲۲ اکتبر۲۰۲۰) در یک برنامه ۸۷ دقیقه‌ای به همراه هفت فیلم کوتاه انیمیشن از کشورهای فرانسه، آمریکا، روسیه، مجارستان و استرالیا به نمایش درآید.

بر همین اساس در بخش رقابتی فیلم‌های کوتاه، طیف وسیعی از انیمیشن‌ها با تکنیک‌های مختلف انتخاب شده ‌است که در این میان پویانمایی‌ «خرچنگ» برای دوستداران فیلم‌های تجربی به نمایش در خواهد آمد.

تمامی رویدادها و نمایش فیلم‌های جشنواره‌ بین‌المللی فیلم آدلاید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و با اقدام‌های مناسب گروه اجرایی این جشنواره برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، در محیط امنی برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

دوازدهمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم آدلاید از ۲۳ مهر تا ۴ آبان سال ۱۳۹۹ (۱۴ تا ۲۵ اکتبر ۲۰۲۰) در شهر آدلاید کشور استرالیا به‌ صورت حضوری در حال برگزاری است.


10772051
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی از شگفتی سفر به پاکستان، سریلانکا و استقبال گروه‌های گوناگون در هر دو کشور از رئیس‌جمهور صحبت کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از جمعه ۷ اردیبهشت‌ماه پخش خود را در شبکه نمایش از سر می‌گیرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جدیدترین قسمت از «باغ شادونه» با ورود یک شخصیت جدید پنجشنبه 6 اردیبهشت حوالی ساعت 17:15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» رئیس رسانه ملی درباره تولیدات سازمان متبوع خود در زمینه عملیات «وعده صادق» توضیح داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» فیلم «مست عشق» با جذب ۵۱ هزار مخاطب طی روز گذشته موفق شد تا رکورد بیشترین تعداد مخاطب روز نخست نمایش را از آن خود کند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در روز‌های پایانی اولین هفته از اردیبهشت ماه فیلم‌های سینمایی «جغد شب»، «قاتلان ماه کامل» و «در مسیر بوستون» از قاب شبکه‌های سیما تماشایی می‌شوند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» جبلی گفت: رسانه ملی و وزرات ورزش در حال تدوین آیین‌نامه‌ای درباره حق پخش فوتبال هستند که تقدیم هیئت وزیران خواهد شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» استاد پیشکسوت قرآنی گفت: قرآن همه چیز ماست. اگر قرآن می‌تواند تمام مشکلات ما را حل کند، چرا ما آن را در اولویت قرار ندهیم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یک کارشناس مذهبی با اشاره به فضائل متعدد شاه عبدالعظیم حسنی (ع) از ایشان به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته تاریخ اسلام یاد کرد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزارت فرهنگ، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ تدوین شده است، ابلاغ کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است