استانی 23:20 - 30 شهریور 1393
نماینده ولی فقیه در فلاورجان:
نماینده ولی فقیه در شهرستان فلاورجان گفت: در صورتی می‌توانیم در جنگ نرم دشمن پیروز شویم که این مبارزه دغدغه همگان و تبدیل به یک گفتمان شود.

مبارزه با جنگ نرم دشمن باید به گفتمان تبدیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فلاورجان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قدوسی امشب در مجمع بسیج شهرستان فلاورجان، در سالن اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: بزرگ‌ترین دستاورد دفاع مقدس آن است که ملت ایران ثابت کرد به تنهایی و با دست خالی در مقابل صدام و حامیانش ایستاده است.

وی افزود: ملت ما در دوران دفاع مقدس ابهت قدرت‌های بزرگ را شکست.

نماینده ولی فقیه در شهرستان فلاورجان بیان کرد: ما به مستضعفان عالم اعلام کردیم که شما هم می‌توانید مانند ملت ایران مستقل باشید و زیر بار سلطه غرب و شرق نروید.

وی بیان کرد: دشمن در تمام نقشه‌هایش در جنگ تحمیلی ناکام ماند و هیچ دستاوردی نصیبش نشد. این در حالی است که دوران دفاع مقدس برای ما دستاورد مادی و معنوی به همراه داشت.

قدوسی خاطرنشان کرد: رمز موفقیت ما در دوران دفاع مقدس آن بود که همه اقشار جامعه دشمن را جدی گرفتند و مقابله با دشمن دغدغه اصلی همگان و تبدیل به گفتمان شده بود.

امام جمعه فلاورجان با اشاره به جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی، یادآور شد: در صورتی می‌توانیم در این جنگ پیروز باشیم که مبارزه با جنگ نرم دشمن دغدغه همگان و تبدیل به یک گفتمان شود.

وی در پایان با بیان اینکه پایگاه‌های مقاومت بسیج نقطه امیدی برای گفتمان‌سازی مقابله با جنگ نرم دشمن است، گفت: پایگاه‌های مقاومت بسیج می‌توانند در زمینه تبیین آثار سوء ماهواره در جامعه با روش‌های جدیدی فعالیت کنند.


4766202
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است