استانی 00:05 - 29 آذر 1393
مدیر مهندسی پالایشگاه فجر جم خبر داد
مدیر مهندسی و توسعه پالایشگاه فجر جم از تولید سالانه 32 میلیارد مترمکعب گاز شیرین در این پالایشگاه خبر داد.

تولید سالانه 32 میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه جم

حسین شمشیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جم اظهار داشت: پالایشگاه جم در زمستان سال گذشته با کیفیت و شتاب بسیار خوبی در راستای تامین به موقع گاز به ویژه در مناطق سردسیر اقدام کرد و اجازه ندادیم کشور با مشکل گاز مواجه شود.

وی افزود: امسال نیز با تمهیدات و برنامه‌ریزی انجام شده شاهد انجام به موقع تعمیرات اساسی بودیم و امیدواریم همانند سال گذشته شاهد تامین گاز باشیم.

مدیر مهندسی و توسعه پالایشگاه فجر جم خاطرنشان کرد: اجرای پروژه‌های ارزشمند و مهمی در این پالایشگاه مهم و بزرگ در دستور کار قرار دارد که راه‌اندازی نیروگاه گازی 82 مگاواتی از مهم‌ترین این پروژه‌هاست.

شمشیری تصریح کرد: نیروگاه گازی از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و تا رسیدن به پیشرفت صد درصدی و بهره‌برداری از این نیروگاه فاصله زیادی نداریم.

وی بیان کرد: افزایش میزان تولید در پالایشگاه فجر جم از برنامه‌های تاثیرگذار و مهم بوده و در چند سال اخیر ظرفیت تولید گاز در این پالایشگاه از 80 میلیون مترمکعب گاز روزانه به بیش از 125 میلیون مترمکعب گاز در شرایط کنونی رسیده‌ایم.

مدیر مهندسی و توسعه پالایشگاه فجر جم از تولید سالانه 32 میلیارد مترمکعب گاز شیرین در پالایشگاه جم خبر داد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی کارکنان زحمتکش این پالایشگاه، هم‌اکنون سالانه 32 میلیارد مترمکعب گاز شیرین در این مجموعه پالایشی شیرین‌سازی و به شبکه سراسری تزریق می‌شود.

شمشیری از تولید 45 هزار تن ال پی جی در پالایشگاه جم خبر داد و گفت: برای افزایش بهره‌وری در این پالایشگاه و رضایتمندی مردم از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.


5450423
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است