استانی 09:42 - 05 مهر 1399

فعالسازی واحدهای تولیدی راکد در اصفهان/ضعف کار گروهی در تولید

سید حسن قاضی عسگر در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به یک هزار و ۱۷۷ طرح راکد و غیرفعال در استان اصفهان اظهار داشت: با احصاء شرکت‌های تولیدی راکد در استان اصفهان می‌توان نسبت به فعالسازی مجدد آنها اقدام کرد.

وی افزود: با استفاده از روش‌های نوین طرح‌های راکد و نیمه فعال و تملک شده در استان اصفهان شناسایی شده است و با آسیب شناسی و ریشه یابی مساله اساسی طرح رها شده بررسی و مشاوره‌های لازم به صاحبان تولیدی ارائه می‌شود.

جمع آوری طرح‌های راکد اصفهان تا یک ماه آینده

معاون اقتصادی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه تا یک ماه آینده طرح‌های راکد استان اصفهان جمع آوری می‌شود، بیان داشت: با جذب سرمایه گذار و یا تشویق صاحبان طرح به راه اندازی مجدد می‌توان نسبت به فعالسازی مجدد این طرح‌ها امید داشت تا اشتغال زایی استان اصفهان بهبود یابد.

وی اضافه کرد: هدف مهم این است که به دلیل راکد شدن طرح‌ها و شرکت‌های تولیدی در استان اصفهان دست یابیم.

قاضی عسگر با اشاره به ۴۰ طرح تولیدی راکد در استان اصفهان ادامه داد: با برگزاری جلسات متعدد و ارائه مشورت‌های لازم صاحبان تولیدی‌های راکد در استان اصفهان نسبت به فعالسازی مجدد تشویق شده اند.

فرهنگسازی نیاز مبرم صاحبان کسب و کار مشارکتی

وی اضافه کرد: مشکلات بانکی بر سر راه صاحبان طرح‌های تولیدی راکد در استان اصفهان هم احصاء شده است و اقدامات لازم در حال انجام است.

معاون اقتصادی استانداری اصفهان یکی از مسائل مهم بر سر راه واحدهای تولیدی در استان اصفهان را عدم فرهنگسازی در کار گروهی برشمرد و گفت: آموزش و فرهنگسازی در راه اندازی کسب و کار گروهی بسیار مهم است و نیاز به آموزش در مقاطع مختلف زندگی دارد تا افراد بتوانند به صورت گروهی کسب و کاری را راه اندازی کنند.


10733701
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است