فرهنگی‌هنری 16:04 - 24 خرداد 1397
نمایش «مالی سوینی» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی روز شنبه بیست‌وششم (۲۶) خرداد ماه در دو نوبت به صحنه می‌رود.

«مالی سوئینی» دو اجرایی شد

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، نمایش «مالی سوینی» به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی و نوشته براین فری یل روز شنبه بیست و ششم خرداد ماه ساعت‌های ۱۸:۳۰ و ۲۱ در تالار اصلی تئاتر شهر با دو اجرای ویژه خواهد داشت.

در نمایش «مالی سویینی» که از نهم اردیبهشت ماه اجرای خود را در تالار اصلی مجموعه تئاترشهر آغاز کرده امیرآقایی، صابرابر و الهام کردا به عنوان بازیگر در این اثر نمایشی حضور دارند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان از مترجم: حمید احیاء، طراح و کارگردان: مرتضی میرمنتظمی، تهیه کننده: محمد قدس، طراح صحنه: مرتضی میر منتظمی، طراح صدا و آهنگساز: محمدرضا جدیدی، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح نور: رضا خضرایی، طراح پوستر و بروشور: آرش طراقی، عکاس: مصطفی قاهری، دستیار کارگردان و برنامه ریز: شیماه خاسب، مدیر اجرائی: رضا درویش، دستیار تولید: سینا فراهانی،منشی صحنه: زهرا آقا بلاغی، مدیر صحنه: علی فراهانی، مشاور رسانه ای: فریبرز دارایی، روابط عمومی: سارا حدادی، تبلیغات مجازی: امیر قالیچی( تاتربازها)،هه ژار رمضانی، طراح گرافیک محیطی(بیلبورد): تویک زادوریان، ویدئو آرت: فتاح مینوبخش، دستیار موسیقی: بهروز سیفی، نوازنده گیتار الکتریک و گیتارباس: محمدرضا سبکتکین، ضبط، میکس و مسترینگ:رامین مظاهری (استودیو باران)، صدابردار: مهرداد مصلحی، دستیار لباس: باران سیبی، دوخت لباس: سمیه عبدالحسینی، بافت کلاه گیس: علی اعرابی، مجری نور: میثم صفری، ساخت دکور: سید علی اصغر اسلامی، محمد طاهر بخش، بنیامین کشاورز، علیرضا حسینی، رسول طاهر بخش.محمد زمانی، ایوب محمد نیا، ساخت آکواریوم: شرکت اقیانوس نمای ری، سرمایه گذار: ایران نمایش نام برد.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: مالی سویینی، زنی نابینا، در پی تلاش‌ها و اصرارهای همسرش، چشمانش را عمل می‌کند و قدم در دنیای بینایان می‌گذارد. وی در ابتدا بسیار هیجان‌زده است اما پس از مدتی دچار بیماری می‌شود؛ مغزش،اطلاعات اشیاء دیده شده را مخابره نمی‌کند و او با وجود دید دقیق کاملا کور است. مالی پس از این اتفاق کاملا افسرده و بیمار می‌شود. او که چهل سال در دنیای نابینایی زندگی کرده است،از این که از این دنیا مهاجرت کند واهمه دارد و پس از بهبود به خوبی درک می‌کند تمام دنیای زیبای نابینایی را که مختص به خود بوده را از دست داده است.

انتهای پیام


9810167
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مدیرکل فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه از حضور ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار زائر طی نوروز ۱۴۰۳ در بقاع متبرکه خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مراسم تجلیل از خادمان قرآنی به رسم هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با حضور رئیس جمهور شنبه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجموعه نمایشی «اعتبار» با هنرنمایی رضا توکلی، نیما شاهرخ شاهی، افسانه ناصری، غلامرضا اوصانلو از جمعه ساعت ۱۹ پخش و روز بعد ساعت ۱۰:۴۰ بازپخش می‌شود.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» یکی از آن مساجدی که به دستور امام زمان (عجّ) ساخته شده، مسجد مقدس جمکران است که دارای اهمیت و جایگاهی بزرگ در میان مردم است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» دختر سعید راد بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون، آخرین وضعیت این هنرمند در بیمارستان را تشریح کرد و از ادامه بستری او در بیمارستان خبر داد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام حسینی نیشابوری گفت: دشمنان اصرار دارند بگویند قرآن اولویت جمهوری اسلامی و مردم ایران نیست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» نصیریان بازیگری با پیشینه تئاتری است که در طول سال‌های فعالیتش در سینما در فیلم‌های ارزنده و مهمهی نقش‌آفرینی کرده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بر اساس آمار، ۳۲۴ هزار و ۵۶۳ نفربازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی تاریخی سراسر کشور انجام شد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در شب نزول قرآن، دعا و استغفار، شبکه‌های سیما مراسم شب‌های قدر را از اماکن مقدس و معنوی به صورت ویژه و از نقاط مختلف کشور پخش می‌کنند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» همان‌گونه که انتظار می‌رفت، استقبال از سینما‌ها با شتاب بسیاری دنبال می‌شود و علاوه بر شکستن چندین رکورد، گیشه هم اختلاف خود را با مدت زمان مشابه سال گذشته، بیشتر کرده و به رقم ۷۶ میلیارد تومان رسیده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است