استانی 19:54 - 26 دی 1397

سرانه ورزشی در پارس‌آباد مطلوب نیست/ افتتاح ۳ پروژه جدید

به گزارش خبرنگار مهر، علی علایی ظهر سه‌شنبه در بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان پارس‌آباد ضمن تاکید بر توجه مضاعف به سرانه ورزشی این منطقه از استان، توضیح داد: برای ارتقای سرانه ورزشی انتظار پشتیبانی ویژه‌ای از اداره‌کل ورزش و جوانان و مسئولان اجرایی استان وجود دارد.

وی از افتتاح سه پروژه ورزشی طی ایام دهه فجر خبر داد و افزود: برای افتتاح این سه مجموعه اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

فرماندار شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: از محل اعتبارات ملی و استانی نیز اعتباری بالغ بر ۴۳ میلیارد ریال در نظر گرفته شده تا طرح‌های ورزشی با سرعت مناسب و مورد نیاز در حال اجرا باشند.

علایی بر ضرورت توجه مضاعف به زیرساخت‌های ورزشی منطقه تاکید کرد و ادامه داد: با تکمیل پروژه‌های مهم ورزشی رشد و شکوفایی بیشتر استعدادهای ورزشی این شهرستان را شاهد خواهیم بود.

فرماندار پارس‌آباد یادآور شد: برای ارتقای سطح ورزشی ۲۵ هیئت ورزشی در بخش آقایان و ۱۵ هیئت در بخش بانوان در حال فعالیت هستند و در این راستا امیدوار به تجهیز امکانات و درنظر گرفتن نیازهای موجود در هیئت‌های ورزشی منطقه هستیم.

به گفته وی بیش از شش هزار ورزشکار سازمان یافته در شهرستان پارس‌آباد فعال هستند و با بهبود زیرساخت‌های ورزشی خبرهای خوب بیشتری از ورزشکاران منظقه خواهیم شنید.


10030167
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ سه‌شنبه ۴ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است