استانی 07:57 - 06 اسفند 1395
معاون ستاد کل نیروهای مسلح:
خرمشهر- معاون ستاد کل نیروهای مسلح، برگزاری یادکردهای شهدا همچون اعطای جایزه شهید رهنومن را عاملی در ایجاد حرکت و سازندگی در فرد و جامعه دانست.

یاد شهدا باعث حرکت و سازندگی در جامعه می شود

سرلشکر مصطفی ایزدی در حاشیه برگزاری آئین اعطای پنجمین جایزه ملی شهید رهنمون در گفت و گو با خبرنگار مهر بر بقا و جاودانگی شهدا تاکید کرد و گفت: این اعتقاد وجود دارد آنانی که در راه جهاد ورود کردند، انسان های خاص و از خاصان اولیا هستند و کسی که از خواصان اولیا الهی باشد و به شرف شهادت برسد از درجه  معنوی بالایی برخورد است که نه تنها در عالم جسمانی نیست بلکه یک روحانیتی دارد روح آن حاضر می شود و در جمع تاثیر می گذارد.

وی به برگزاری مراسم اعطای جایزه شهید رهنمون اشاره و اظهار کرد: این مراسم که در واقع یادکردی از حماسه ها، اخلاص ها و ایثارها است برای جمعی که مستمع آن هستند باعث حرکت و سازندگی می شود.

سرلشکر ایزدی ادامه داد: این جمع ها می تواند در یک  حرکت متعالی برای تعالی فرد و اجتماع تاثیرگذار باشد فردی که در آن سازندگی ایجاد شد می تواند جامعه را بشناسد و بسازد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به پرسش خبرنگار مهر در خصوص در نظر گرفتن برنامه های مشابه برای شهدای سایر اقشار، اظهار کرد: در مجموعه بسیج که ارتشی ده ها میلیونی است اقشار مختلفی وجود است  که برای آن اقشار هم مراسم هایی برگزار می شود وشنوندگان  ایده، انگیره و الهام می گیرند.


8849222
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است