استانی 22:22 - 30 شهریور 1393
شهردار ارومیه تاکید کرد
شهردار ارومیه گفت: ارزیابی آموزشی صرفا نباید براساس قبولی کنکور سنجیده شود بلکه در ارزیابی سطح علمی دانش‌آموزان باید معیارهای مختلف مدنظر باشد.

ارزیابی سطح علمی دانش‌آموزان براساس معیارهای مختلف

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمد حضرت‌پور امشب در شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسات طبقه همکف ساختمان استانداری برگزار شد، اظهار داشت: ارزیابی آموزشی صرفا نباید بر اساس قبولی کنکور سنجیده شود باید میزان ارتقای سطح علمی و کاهش و افزایش آن مدنظر باشد.

شهردار ارومیه ادامه داد: باید در راستای ارزیابی آموزشی دانش‌آموزان محورهای دیگر نیز در نظر گرفته شود تا ارزیابی صحیح وضع موجود انجام شود.

حضرت‌پور با بیان اینکه در راستای ارزیابی سطح علمی دانش‌آموزان باید معیارهای مختلف مدنظر باشد، خاطرنشان کرد: فرمی برای نظام ارزیابی در مدارس تهیه شود و در نظام ارزیابی هر شش ماه یک‌بار مدارس مناطق آموزش و پرورش مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید میزان موفقیت در مدارس از لحاظ ارزش‌های اخلاقی بررسی شود چرا که ارزش‌های اخلاقی در تحکیم بنیان خانواده بسیار تاثیرگذار است.

حضرت‌پور با بیان اینکه ستاد استقبال مهر در شهرداری تشکیل شده، ادامه داد: اقدامات لازم در سطح مدارس انجام شد.

وی از ساخت یک مدرسه 32 کلاسه به نام شهرداری ارومیه خبر داد و گفت: با تعامل بین می‌توان در توسعه مدارس دولتی گام‌های اساسی برداشت و مشکلات آموزشی در مناطق محروم حل شود.

به گزارش فارس در ادامه این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی، خلیل محبت‌خواه با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و وزارت آموزش و پرورش در خصوص تغییر کاربری زمین‌های آموزشی، اظهار داشت: این زمین‌ها آماده بوده تحویل داده شود.

وی ادامه داد: از لحاظ سرانه‌ها اگر آموزش و پرورش زمین‌ها را در اختیار بگیرد و محل آموزشی احداث کند از لحاظ تحویل زمین هیچ مشکلی وجود ندارد.


4766036
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است