استانی 10:50 - 11 فروردین 1394
مدیر کمیته امداد تاکستان خبر داد
مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تاکستان از رشد 34 درصدی مشارکت‌های مردمی در این شهرستان خبر داد.

رشد 34 درصدی مشارکت‌های مردمی در تاکستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین، اکبر حقیقت‌گو آسیابر اظهار داشت: طی چند سال گذشته نقش محوری کمیته امداد در جذب، ساماندهی و هدایت خیراندیشان و ارتباط آنان برای کمک به افراد محروم به صورت مدیریتی قوی در راستای کمک بیشتر به افراد نیازمند، هدف‌گذاری سرمایه خیراندیشان، عملیاتی و اجرایی کردن خواست خیراندیشان، صورت گرفته است.

وی ادامه داد: تلاش‌های امداد امروز منجر به رشد کمک‌های مردمی به نیکوکاران شده است به طوری که طی 11 ماهه سال 93 مبلغ 54 میلیارد و 478 میلیون ریال کمک مردمی جمع‌آوری شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تاکستان اضافه کرد: این میزان کمک در مقایسه با مدت مشابه سال 92 با رقم 40 میلیارد و 540 میلیون ریال از رشد 34 درصدی برخوردار است.

حقیقت‌گو آسیابر یادآور شد: در این مدت در طرح نذر قربانی، احسان حسینی و پرداخت کمک‌های موردی در مجموع 7 میلیارد و 801 میلیون ریال مساعدت مردمی داشته‌ایم.


6117328
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ چهارشنبه ۲۹ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است