استانی 16:55 - 14 مهر 1401

مفاهیم انقلاب اسلامی برای دانش آموزان بیان شود

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مجیدی پنجشنبه در بیست و هفتمین مجمع فرماندهان، مسئولین پیشکسوت جهاد و شهادت استان همدان که در مجتمع انصار سپاه همدان برگزار شد، پس از خیرمقدم به مدعوین گفت: یک انسان نفهم به شهید همدانی لقب شهید بی افتخار را داد، اما نمی‌دانست بزرگترین افتخار او دفاع از حرم اهل بیت (ع) بود. آنها دنبال این هستند تا شخصیت‌های مؤثر خصوصاً در فتنه هارا زیر سوال ببرند.

فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان در رابطه با اغتشاشات اخیر بیان کرد: اینبار دشمن خیلی سازماندهی شده و منسجم و آموزش دیده ورود پیدا کرد، تجهیزاتی که آورده بودند هدایت شده بود. هدایت‌هایی از خارج کشور و بعضی افرادی که از استان‌های دیگر در استان ما ورود می‌کردند، سازمان دهی بودن این‌کار را نشان داد.

وی با بیان اینکه زمانی که اینها قرآن آتش زدند و به امامزاده‌ها تعرض کردند ماهیت آنها خیلی زود مشخص شد، افزود: حدود ۷۰۰ نفر از افرادی که دستگیر شدند، حدود ۸۰ درصد زیر ۲۵ سال بودند و حتی دانش آموز بودند.

سردار مجیدی ادامه داد: مدتی آموزش و پرورش رها شده بود، باید ورود پیدا کنیم و مسائل انقلاب اسلامی را برای دانش آموزان بیان و با آنها گفتگو کنیم تا این رخنه ایجاد شده ساکت شود. دوستان در مدارس و دانشگاه‌ها باید به ما کمک کنند تا این موضوع رفع شود.


11703907
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» بارش باران که از دیروز در خراسان جنوبی آغاز شده، سبب بروز خسارت به برخی از شهرستانها شده است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است