ورزشی 21:46 - 31 تیر 1398
سرمربی تیم‌ ملی والیبال جوانان ایران گفت: در ست چهارم میتوانستیم راحت پیروز شویم، اما سرویس‌های خوب آرژانتین کار را سخت کرد.

عطایی: سرویس‌های آرژانتین کار را در ست چهارم سخت کرد

به گزارش ایسنا، بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران درباره پیروزی شاگردانش مقابل آرژانتین در یک‌چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان، اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود و مطمئن بودیم حریف سختی داریم. بازی را خوب شروع کردیم و ست اول را قاطعانه بردیم، اما آرژانتین در ست دوم بازی با تغییراتی که در ترکیب خود داشت، کار را برای ما سخت کرد و بازی از دست ما خارج شد که ست دوم را بردند.

او ادامه داد: در ست سوم هم ما تغییراتی دادیم که بازیکنان ما خود را به خوبی با آن تطبیق دادند و توانستیم این ست را هم از آن خود کنیم. در ست چهارم بازی خیلی قاطعی را انجام دادیم، اما کاپیتان آن‌ها با سرویس‌هایی که زد و امتیازاتی که گرفت کار ما را سخت کرد و بازی که باید راحت تمام می‌شد، امتیازاتش پا به پا شد و سخت بردیم و این می‌تواند درسی برای ادامه راه باشد. هر روز تجربه جدیدی به ما اضافه می‌شود، اما خوشحالیم که بردیم و برای بازی با ایتالیا آماده می‌شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران افزود: هدف ما این است که همه تیم‌ها را ببریم، ایتالیا حریف سختی است، اما سعی می‌کنیم بازی را مقابل این تیم نیز ببریم. همه تیم‌ها دوست دارند به عنوان صدرنشین صعود کنند و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم، ایتالیا با شکست دادن تیم برزیل نشان داده که تیم قدرتمندی است و فردا کار سختی داریم.

سرمربی تیم‌ ملی والیبال جوانان ایران درباره مصدومیت توخته نیز گفت: طبیعی است و همیشه مصدومیت‌هایی در جریان بازی‌ها رخ می‌دهد که متاسفانه توخته هم آسیب دید، اما به بازی بعدی می‌رسد و از این مورد خیالمان راحت است.

انتهای پیام


10185753
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» پیشکسوت فوتبال گفت: تیم پرسپولیس در آرامش قرار دارد، اما استقلال همچنان درگیر حاشیه و مشکلات است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» منچسترسیتی، بایرن مونیخ و رئال مادرید در جدیدترین رنکینگ تیم‌های باشگاهی اروپا همچنان در رتبه های اول تا سوم هستند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» یوونتوس در دیداری خارج از خانه با نتیجه ۲-۲ مقابل کالیاری متوقف شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل باشگاه تراکتور از توافق با یک سرمربی خارجی مطرح که سابقه سرمربیگری در تیم ملی اروپایی را دارد، خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس درباره مسائل مختلف این تیم و تنش بین سرخابی ها توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سیاه‌چاله‌ای با جرم ۳۳ برابر خورشید، بزرگ‌ترین سیاه‌چاله‌ی ستاره‌ای دیده‌شده تاکنون است و فاصله‌ی بسیار کمی با زمین دارد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرخپوشان پایتخت امروز در دیداری تدارکاتی با یک گل از سد پیکان گذشتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت در بخش بانوان با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدافع استقلال گفت: باید از تیم حمایت شود و به هم کمک کنیم؛ شش بازی سخت تا پایان لیگ باقی مانده است و باید از تیم استقلال حمایت کنند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرپرست تیم فوتبال استقلال هر گونه اختلاف با سرمربی آبی‌پوشان را تکذیب کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است