اجتماعی 12:30 - 24 شهریور 1393
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خبر داد
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از رایگان بودن خدمات مترو تهران برای دانش آموزان و دانشجویان در روز اول مهر خبر داد.

اقدامات مترو تهران برای استقبال از ماه مهر

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه؛ محسن نایبی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی گفت: در آستانه فرارسیدن ماه مهر، مترو تهران تمام توان خود را برای ارائه خدمات به کار بسته است و با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته در این روز استفاده از مترو برای دانش آموزان و دانشجویان رایگان است.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود که در روز اول مهر مترو بیش از صد هزار دانش آموز و دانشجو را جابجا کند افزود: هم اکنون برنامه‌ریزی لازم برای به کارگیری حداکثر توان در تمامی بخش‌ها صورت گرفته است که براین اساس 555 واگن به صورت کامل تعمیر، بازبینی و نظافت می‌شوند تا به بهترین نحو آماده خدمات رسانی باشیم.

مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران در خصوص افزایش حرکت قطارها گفت: فاصله گذر قطارها مثل روزهای عادی است اما این آمادگی وجود دارد که در زمان ازدحام قطارهای فوق العاده برای جابجایی بهتر و سریعتر مسافران صورت گیرد.

نایبی با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی زمان تردد قطارها در خط سه افزایش می‌یابد تصریح کرد: هم اکنون خط سه از ساعت 7 تا 20 فعال است که از ابتدای مهر تردد قطارها ساعت5:30 صبح از مبادی حرکت آغاز و تا 22:30 دقیقه  با فاصله گذر 15 دقیقه ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر آماده باش اورژانس در ایستگاه‌های امام خمینی (ره)، علم و صنعت، صادقیه، کرج، شهرری و بهشتی گفت: حضورعوامل انتظامات جهت ساماندهی ورودی و خروجی ایستگاه‌های مترو مخصوصا در ایستگاه‌های شلوغ نظیرایستگاه‌های پانزده خرداد، امام خمینی (ره) و صادقیه هم در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

 


4733417
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار اجتماعی

اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیرعامل جوان یک شرکت پخش کننده لوازم بهداشتی و آرایشی در برج بیست طبقه اش در محله کوهک با ۳۷ ضربه چاقو به قتل رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی شهرداری تهران گفت: با توجه به گارانتی ۵ ساله تاکسی‌های برقی جدید نگرانی بابت خدمات پس از فروش آنها وجود نخواهد داشت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در پیامی درگذشت معاون اول دولت نهم را تسلیت گفت.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» قاتلان اجاره‌ای که به دستور کارمند بانک و با دریافت ۱۰۰ میلیون تومان همسر وی را کشته بودند، بازداشت شدند.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: وضعیت استقرار خانم‌ها و آقایان در خطوط بی‌آرتی به روال قدیم تغییر کرد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال ۱۴۰۳ در پاییز خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» پلیس راهور فراجا از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه ۳۰ فروردین تا شنبه ۰۱ اردیبهشت ماه در جاده‌های شمالی کشور خبر داد.
اجتماعی
«باشگاه خبرنگاران» تیم جنایی برای حل معمای مرگ مرموز مرد میانسالی که پس از سفر به تهران جان باخته است به دنبال دستگیری راننده‌ای هستند که وی را به پایتخت رسانده بود.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است