ورزشی 09:42 - 05 بهمن 1399
یک پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر قرار باشد تیم‌ جوانی مثل سایپا استقلالی‌ها را شکست دهد، دیگر نباید از این تیم توقع قهرمانی داشته باشید.

حاج محمد: فکری مربی شش دانگی نیست/ از استقلال توقع قهرمانی نداشته باشید

مهدی حاج محمد در گفت‌وگو با ایسنا درباره شکست استقلال مقابل سایپا اظهار کرد: وقتی یک بازیکن می‌آید و در ۹۰ دقیقه اتفاقی گلی می‌زند و اسمش را بهترین بازیکن می‌گذارند همین اتفاق میفتد. من ده بازی از مهدی قائدی در استقلال دیدم و هنوز نتوانسته یک توپ از بازیکن حریفش بگیرد. فقط وقتی که توپ جلوی پایش است ممکن است حرکتی انجام دهد اما هیچ‌وقت هافبک خودش را نمی‌تواند نگه دارد چرا که بیش‌تر از قائدی نفوذ می‌کنند.

او ادامه داد: شیخ دیاباته را چهار بازی بیرون گذاشتند و اعتماد به نفسش را از دست داد. در دوازده هفته گذشته به جز نیمه اول بازی استقلال با گل گهر کدام بازی استقلالی‌ها در خور نام‌شان بازی کردند؟ البته گاهی اوقات هم یک اتفاق رخ می‌دهد و پیروز می‌شوند. استقلالی‌ها حتی اگر پیروز می‌شدند هم یک بازی تماشاچی پسند نشان نمی‌دادند. در دراز مدت مشخص می‌شود چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.

این پیشکسوت استقلال با بیان این‌که دستیاران محمود فکری باید به او کمک کنند، گفت: استقلال به یک مربی شش دانگ نیاز دارد و محمود فکری مربی شش دانگی نیست. اگر قرار باشد چنین تیم‌های جوانی مثل سایپا تیم استقلال را شکست دهند دیگر نباید از این تیم توقع قهرمانی داشته باشیم.

او اضافه کرد: خدا محمود فکری را دوست داشت چون در بازی با پرسپولیس اگر استقلالی‌ها در دقیقه یک آن‌ گل را نمی‌زدند، دوباره شش هفت گل از پرسپولیس دریافت می‌کردند و مردم تا بیست سال بعد باید حرف می‌شنیدند و تقاص پس می‌دادند. من استقلالی‌ام اما منطقی صحبت می‌کنم. در بحث کارشناسی داربی کسانی را به تلویزیون دعوت کردند که هر کدام به خاطر استقلالی یا پرسپولیسی بودن‌شان سمت باشگاه خود را می‌گرفتند و منطقی صحبت نمی‌کردند.

حاج محمد ادامه داد: باید بیایند واقعیت را و آن چیزی که اتفاق افتاده را بگویند. پرسپولیس وقتی گل خورد مثل بوکسوری شده بود که روی رینگ گیج بود. اگر آن گل را نمی‌خورد باور کنید می‌توانست شش هفت گل به استقلال بزند. خودتان هم دیدید که سه چهار تک به تک را خراب کردند. نظر شخصی من این است و با این فوتبالی که استقلال بازی می‌کند قهرمان نمی‌شود. مگر این‌که تغییراتی در این تیم به وجود بیاید تا این تیم شرایط بهتری پیدا کند.

انتهای پیام


10917904
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرجیو کونسیسائو سرمربی تیم فوتبال پورتو قراردادش را تا سال ۲۰۲۸ با این تیم تمدید کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در اولین روز رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی که در کره جنوبی در حال برگزاری است، نماینده ایران در ماده تفنگ بادی ایستاده بانوان در جایگاه هشتم قرار گرفت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاروان ووشو ایران موفق به کسب ۲۰ مدال رنگارنگ در رقابت‌های انتخابی جام جهانی در چین شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی از صبح امروز پنجشنبه۶ اردیبهشت‌ماه در سالن شهرک نفت اهواز در حال برگزاری است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر ورزش و جوانان از کمک ۵۰۰ میلیارد تومانی برای نوسازی تجهیزات غیرمصرفی فدراسیون‌ها خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی فردا مقابل ازبکستان بازی جذابی است و ما با تمام قدرت برای بهترین نمایش در زمین حاضر می‌شویم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ژاوی سرمربی بارسلونا از تصمیمش برای ترک این تیم در پایان فصل منصرف شد و فصل آینده نیز هدایت آبی و اناری‌ها را برعهده خواهد داشت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» اعضای تیم فوتبال پرسپولیس بعد از تمرین شاداب برای بازی با آلومینیوم عازم اراک شدند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است