ورزشی 02:16 - 08 فروردین 1394
"تکلیف فدراسیون باید زودتر روشن شود"
مربی اسبق تیم ملی بسکتبال گفت: اینطور نیست که اگر ما 3 ماه رئیس فدراسیون نداریم، سایر کشورهای آسیایی هم رئیس نداشته باشند و برنامه ریزی نکنند.

مهران حاتمی سرمربی سابق تیم پتروشیمی بندرامام که بعد از پایان لیگ ملی از تیم پتروشیمی بندرامام با سابقه 2 قهرمانی سوپرلیگ جدا شد، در مورد اخبار همکاری با تیم ثامن مشهد به عنوان مشاور فنی پیش از تعطیلات نوروز، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: صحبت ها برای سال بعد انجام شد. تمایل برای همکاری با این تیم وجود دارد و اگر قرار بر این کار باشد برای فصل آینده با حمایت مالی خوب برنامه ریزی می شود.



سرمربی اسبق تیم ملی بسکتبال جوانان در مورد تغییرات فدراسیون گفت: چندان از جریانات فدراسیون اطلاع ندارم اما به عنوان یک مربی امیدوارم زودتر تکلیف بسکتبال را مشخص کنند. در همین چند ماهی هم که فدراسیون به شکل فعلی اداره می شود، بسکتبال ضرر می کند. باید هر چه سریعتر انتخابات فدراسیون برگزار شود تا مجموعه ای که می خواهد سر کار بیاید، برنامه ریزی لازم به خصوص در مورد تیم ملی را انجام دهد.



وی ادامه داد: تکلیف تیم ملی باید سریعتر روشن شود. چون کار امسال سخت است. اینطور نیست که اگر ما 3 ماه رئیس فدراسیون نداریم، کشورهایی مثل چین، فیلیپین و سایرین هم رئیس نداشته باشند و برنامه ریزی نکنند. 



حاتمی گفت: کارها را نباید عقب بیاندازیم. چرخ بسکتبال باید بگردد تا بعدا مشکلی پیش نیاید چون زمان قابل برگشت نیست و نمی توان چیزی را با از دست رفتن زمان جبران کرد.



*خوشحالم مشکل از ما نبوده است



وی در مورد دلخوری از پتروشیمی بندرامام در سال 93 توضیح داد: من مشکل خاصی ندارم. پتروشیمی برای عوض کردن بازیکنان و مربی در چارچوب قرارداد مختار است. البته انتظار این است که به قراردادها احترام بگذارد و مبالغ قرارداد چهار نفر از اعضا کادرفنی که تغییر کردند را هم پرداخت کنند.



حاتمی که از رسانه ها به خاطر نادیده گرفتن دستیارانش مثل سعید صالح نیا که با رفتن آنها قبل از اتمام لیگ ملی هیچ کس به آن نپرداخت، گله مند بود، در مورد ادامه مشکلات پتروشیمی در شروع لیگ حرفه ای تاکید کرد: من ترجیح می دهم که در مورد پتروشیمی صحبتی نکنم چون بیرون از این مجموعه هستم. اما در صورتی که احساس می شود برخی مشکلات باقی است، خوشحالم که مشکل از ما نبوده است.



وی در شروع سال جدید گفت: امیدوارم امسال برای همه سال خوبی باشد و بسکتبال هم سال موفقی را پشت سر بگذارد.



انتهای پیام/

6104285
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس فدراسیون فوتبال گفت: لیگ ما تقریبا پیر است و باید به جوانگرایی آن فکر کرد. این آفتی است که وجود دارد و در تیم ملی جوانگرایی محسوسی انجام شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آویسپا با ۲ گلی که شهاب زاهدی به ثمر رساند مقابل جوبیلو ایواتا به تساوی ۲ بر ۲ رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ریکاردو آلوز بازیکن پرتغالی تراکتور تبریز با انتشار مطلبی در صفحه شخصی اش از کاپیتان این تیم حمایت کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به اتفاقات شب گذشته فرودگاه تبریز و همچنین بررسی برنامه گزینه‌های سرمربی‌گری این تیم بیانیه‌ای صادر کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو قایقران ملی پوش کشورمان به فینال آب‌های آرام مسابقات قهرمانی آسیا صعود کردند. 
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» معاون تعالی دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت با اشاره به شعار اولین روز از هفته سلامت که «سلامت خانواده، حق و مسئولیت همگانی» نامگذاری شده است، به بررسی نگاه طب ایرانی به سلامت خانواده پرداخت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دروازه بان تیم فوتبال استقلال تهران احتمال دارد به دلیل محرومیت نتواند در دیدار هفته آینده تیمش به میدان برود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با شکست جردن باروز مقابل جیسون نولف، قهرمان المپیک و جهان حضور در المپیک پاریس را از دست داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مهدی پور این هفته پس از برطرف شدن ورم پایش، زانوی خود را به تیغ جراحان خواهد سپرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است