ورزشی 10:56 - 20 مرداد 1399
مشاور فنی تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: دختران وزنه بردار را رها نکرده ایم و رکوردهای آنها با آغاز مجدد اردوها دوباره سیر صعودی خواهند داشت.

مشاور فنی تیم وزنه برداری بانوان: وزنه برداران رها نشده اند/حتی با پدران آنها هم در ارتباط هستم

اکبر خورشیدی در گفت و گو با ایسنا درباره تعطیلی اردو و مسابقات در شرایطی که رکورد دختران وزنه بردار ایران رو به افزایش بود، بیان کرد: رکوردهای دختران وزنه بردار سیر صعودی داشت اما بحث شیوع ویروس کرونا یک مسئله جهانی است  و همه کشورها را درگیر کرد. از آنجا که تا پایان سال ۲۰۲۰ هم هیچ مسابقه ای نیست، نمی توانیم تمرینات سنگین به دختران بدهیم که  همیشه در اوج آمادگی باشند اما خب تمرینات آمادگی خود را دارند.

خورشیدی در پاسخ به این پرسش که پیگیر وضعیت تمرینات دختران در شهر های مختلف است و سالن در اختیار آنها قرار دارد یا خیر، تصریح کرد: من با نایب رییس بانوان فدراسیون  و اکثر هیات های استانی فعال در ارتباط هستم و خوشبختانه دختران تمرنات خود را دارند. البته در شهر های که وضعیت از لحاظ شیوع ویروس کرونا قرمز است و سالن ها تعطیل هستند دیگری کاری نمی توان کرد.

او ادامه داد: این طور نیست که دختران وزنه بردار را رها کرده باشیم و آنها را تحت نظر داریم. به نظر می رسد بعد از انتخابات فدراسیون جهانی وزنه برداری که ژانویه ۲۰۲۱ است، برنامه مسابقات اعلام شود و برای اینکه بعد از اعلام برنامه مسابقات غافلگیر نشویم، دختران مستعد نوجوان و جوان را هم زیر نظر داریم تا آمادگی داشته باشند. من حتی با پدر این دختران وزنه بردارهم در ارتباط هستم و گزارش کار را هم به به صورت تلفنی به آقای مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ارائه می کنم.

 

مشاور فنی تیم وزنه برداری بانوان در پاسخ به این پرسش که فکر می کند با برگزاری مجدد اردوها دختران دوباره افزایش رکورد داشته باشند، تاکید کرد: حتما. مطمئن باشید اردوها شروع شود آنها دوباره سیر صعودی خواهند داشت  و من این نوید را می دهم که آینده خوبی در اختیار وزنه برداری بانوان ایران است چون با استعداد هستند.

انتهای پیام    


10659915
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: در صورت تکرار اتفاقات مشابه بازی قبل مقابل تراکتور، تیم را از زمین بیرون می‌کشیم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس، تمرین پنج‌شنبه را در ورزشگاه شهید کاظمی با حضور هواداران برگزار کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است