فرهنگی‌هنری 22:13 - 01 آبان 1393
شهرکرد - ایرنا - وزیر آموزش وپرورش گفت: به ازای هر دو معلم سرکلاس درس، یک نفر نیروی ستادی در ادارات آموزش و پرورش مشغول به فعالیت است.

به گزارش ایرنا، 'علی اصغر فانی' پنجشنبه شب در گردهمایی مدیران مدارس چهارمحال وبختیاری تعداد معلمان مشغول به تدریس در مدارس کشور را 640هزار فرهنگی اعلام کرد.



وی ادامه داد: ماهانه بیش از هزار میلیارد تومان حقوق به فرهنگیان کشور پرداخت می شود.



فانی یادآورشد: این وزارتخانه 800 میلیارد ریال بدهی به وزارت نیرو دارد که رایزنی با این وزارتخانه برای تصمیم گیری برای بدهی آموزش و پرورش در حال انجام است.



وزیر آموزش وپرورش همچنین حاکمیت اخلاق و روابط انسانی را کلید مدیریت در آموزش و پرورش دانست و افزود:با ایجاد اعتماد در بین دانش آموزان گام اول در تربیت را می توان برداشت.



فانی مدرسه محوری را سیاست جدی آموزش و پرورش عنوان کرد وگفت: بستر مناسب شکل گیری دانش آموزان در مدرسه است و باید کارکرد ادارات و وزارت آموزش و پرورش تابع امور مدرسه باشد.



وی خلا بزرگی را که آموزش و پرورش امروز با آن دست به گریبان است آشنایی اندک دانش اموزان با مهارتهای زندگی دانست.



فانی همچنین اظهار داشت: برای ایجاد انگیزه دربین فرهنگیان باید به منزلت، هویت و معیشت آنان توجه شود.



وی دانشجویان بومی در دانشگاه های فرهنگیان را از سیاست های این وزارتخانه برای جذب نیروی عنوان کرد وگفت: با این طرح می توان از نقل و انتقالات فرهنگیان به مناطق دیگر و جذب معلمان در مناطق غیربومی جلوگیری کرد.



مدیرکل اموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری نیزدراین گردهمایی گفت: در سال تحصیلی جاری 167هزار و 92دانش آموز در دوهزار و 325مدرسه و هشت هزار و 325کلاس درس در استان مشغول به تحصیل هستند.



'علیرضا کریمیان' افزود: با توجه به بسته حمایتی که امسال به استان ها اعطا شد امسال دوهزار و 294دانش آموز در مناطق کمتر توسعه یافته دراین طرح شرکت داده می شوند.



وی اظهار کرد: برای اجرای این طرح حمایتی یک میلیارد و 174میلیون تومان از سوی وزارتخانه به آموزش و پرورش استان اختصاص داده شد.



کریمیان از اجرای طرح تعالی مدیریت در 123 مدرسه دراستان خبر دادو گفت: طرح شهاب نیز به عنوان یکی از طرح های آموزشی امسال یکهزار و پنج دانش آموز مقطع ابتدایی را زیرپوشش قرار می دهد.



در این گردهمایی از خانواده شهید فرهنگی خداکرم رجب پور به عنوان فرهنگی شاخص استان چهارمحال وبختیاری درسطح کشور تجلیل شد.



7360/558/

انتهای پیام /*


5024186
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار فرهنگی‌هنری

فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» امامی گفت: دو موضوع در زندگی فرهنگی و اجتماعی ما مهم هستند. یکی، مکان رویداد‌ها و دیگری، زمان رویدادهاست.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» بازیگر کشورمان گفت: بنا دارم برای سال پیش‌رو دو اثر با محوریت جبهه مقاومت اسلامی و نوشته‌ای از ویلیام شکسپیر را روی صحنه نمایش ببرم.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» سینمای ایران در هفته پایانی فروردین ماه با حضور ۵۸۹ مخاطب توانست بیش از ۱۳ میلیارد بفروشد.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» صفوی گفت: محوریت «شکرستان» موضوعات محیط زیست، مسئله آب، فناوری‌های جدید، کارآفرینی است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» مجری برنامه «زندگی پس از زندگی» از سه کودکی گفت که زیر آوار‌ها همراه با موجودی ناشناس نگهداری می‌شدند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه «بازار هنری ایران» از امسال برگزار می‌شود، گفت: دولت در حوزه فرهنگ و هنر خود را حامی بخش خصوصی و مردمی می‌داند.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» در این گزارش لیستی از بهترین فیلم‌های انیمیشنی ۲۰۲۳ گردآوری شده است.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» حضرت علی علیه‌السلام در حدیثی به منتظران امام زمان (عج) فرموده‌اند که در انتظار فرج باشید و از رحمت خداوند متعال نا‌امید نشوید.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» برنامه تلویزیونی «به افق فلسطین» پنجشنبه شب با موضوع جنگ رسانه‌ای در هنگامه نبرد غزه، روی آنتن رفت.
فرهنگی‌هنری
«باشگاه خبرنگاران» کلینت ایستوود فیلمبرداری «هیئت منصفه شماره ۲» را به پایان رساند که گفته شده آخرین فیلم او در مقام کارگردان است.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است