استانی 17:31 - 27 دی 1399
فرمانده انتظامی استان خبر داد
ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف جسد جوان ۲۸ ساله و دستگیری قاتل کمتر از ۴ ساعت در شهرستان گچساران خبر داد.

کشف جسد و دستگیری قاتل کمتر از ۴ ساعت در گچساران

سرتیپ دوم ستاد"کیقباد مصطفایی" در بیان جزئیات این خبر افزود: در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کشف جسد خون آلود در یکی از محلات شهرستان گچساران بلافاصله ماموران کلانتری ۱۱و کارآگاهان پلیس آگاهی آن فرماندهی به محل اعزام شدند.

وی تصریح کرد: در بررسی ماموران مشخص شد متوفی جوانی حدوداً ۲۸ ساله که بر اثر ضربات چاقو به قفسه سینه به قتل رسیده است.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: ماموان ضمن هماهنگی با مرجع قضائی جسد مقتول را به سردخانه منتقل و تحقیقات خود را جهت شناسایی و دستگیری قاتل آغاز کردند.

مصطفایی تاکید کرد: ماموران با بررسی های بعمل آمده و انجام تحقیقات محلی و میدانی و کشف الات و ادوات به جامانده در صحنه جرم قاتل را شناسایی و کمتر از ۴ ساعت پس از وقوع قتل در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی در منزلش دستگیر کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس کهگیلویه و بویراحمد، وی با اشاره به این که متهم در بازجویی های اولیه انگیزه خود از وقوع قتل را اختلاف خانوادگی اعلام کرد،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام


10907086
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ دوشنبه ۲۷ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است