گوناگون 09:08 - 01 آبان 1397
همشهری‌آنلاین:دیوارنگاره‌ای با عنوان «نام جاوید حسین» در ایستگاه مترو میدان امام حسین علیه السلام درآستانه اربعین حسینی رو‌نمایی شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی و برای  زنده نگه داشتن یاد و نام حماسه کربلا ،دوشنبه 30 مهر ماه  طی مراسمی با حضور خانواده شهید حسین جواهریان یزد، مهندس فرنوش نوبخت نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، معاونان و مدیران ارشد این شرکت و مسافران مترو از اثر فرهنگی و هنری «نام جاوید حسین» در ایستگاه میدان امام حسین علیه السلام واقع در خط دو مترو رونمایی شد.

مهندس فرنوش نوبخت در این مراسم ضمن عرض تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی گفت: هدف از اجرا این دیوارنگاره گسترش نشانه‌ها و نمادهای فرهنگ اسلامی-ایرانی در تمامی بناها، نماها و نمادهای موجود در اماکن عمومی به ویژه مترو تهران و حومه و همچنین حفظ شعائر دینی و مذهبی است.

او تصریح کرد: در این اثر فرهنگی نام هزار شهید شهر تهران که نامشان مزین به نام حسین است به صورت پلاک طراحی و بر دیوار سالن ایستگاه مترو امام حسین (ع) که جزء ایستگاه‌های شاخص مترو تهران است، نقش بست.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه افزود: با اجرا این کار هنری همواره نام شهدای ۸ سال دفاع مقدس درذهن‌ها ماندگار می‌ماند.


9951504
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است