ورزشی 00:05 - 08 آذر 1393
برد را خیلی دوست داشتیم، اما دنبال انتقام‌گیری نبودیم
سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان گفت: باشگاه میزان مانند خانه من است و شک ندارم بالاخره روزی به آن بازمی‌گردم.

قوچان‌نژاد: میزان خانه من است/ پیروزی مقابل میزان را در رختکن جا گذاشتیم!

جبار قوچان‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد پیروزی 3 بر یک تیمش در هفته چهارم برابر میزان خراسان، تیم سابق خودش اظهار داشت: بازی خوبی بود؛ به هر حال ما یک بازی کاملاً فنی و سراسر تاکتیکی را انجام دادیم. پیروزی را خیلی دوست داشتیم، اما دنبال انتقام‌گیری نبودیم.

وی ادامه داد: میزان را همچنان مانند خانه خودم می‌دانم و با مسئولان این باشگاه رابطه بسیار خوبی داریم. امیدوارم شرایط به ‌گونه‌ای فراهم شود که بتوانم خیلی زود به این تیم بازگردم و خدمتگذار شهرم باشم. من در دل هواداران و رسانه‌ها رشد کردم و هیچ انتقامی در کار نبود. مسئولیت یک تیم را پذیرفته بودم و با توجه به تعهدی که به باشگاه شهرداری زاهدان داشتیم موظف بودیم تمام تلاش خود را به کار بگیریم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان خاطرنشان کرد: شناخت خیلی خوبی از حریف داشتیم؛ روی کاغذ هیچ برابر بین ما و میزان نبود، اما بازیکنانم در اجرا تاکتیک‌ها بسیار خوب کار کردند. با سیستم بازی کردیم و با سرویس تیم میزان را دچار مشکل کردیم و در ادامه با دفاع روی تور و توپ‌گیری کار خوب‌مان را کامل کردیم. در هر لحظه با تغییر سیستم تفکرات پاسورهای حریف را می‌خواندیم و به خوبی با برنامه کارمان را پیش بردیم. در توپ‌های برگشتی خیلی خوب بودیم و علی‌رقم اینکه هیچ برابری نداشتیم موفق شدیم پیروز شویم.

قوچان‌نژاد گفت: بازیکنانم انگیزه خیلی خوبی داشتند، اما بازهم از آنها خواستم که افراط و تفریط نکنند و فقط روی اجرا دستورات فنی تمرکز داشته باشند. من هیچ‌وقت مقابل هیچ تیمی از پیش بازنده نیستم و البته هیچ تیمی را دست‌کم نمی‌گیریم و اصلاً خودم را از پیش برنده نمی‌دانم. نشان دادیم اگر خودمان باشیم می‌توانیم روز خوبی را رقم بزنیم.

سرمربی سابق تیم والیبال میزان درمورد برخوردش با غلامرضا مومنی‌مقدم، سرمربی کنونی تیم والیبال میزان در جریان بازی هفته چهارم تصریح کرد: تلاش کردم که با وی روبرو نشوم! زمانی که حداد، ناظر بازی از من خواست که با هم دست داده و روبوسی کنیم این پیشنهاد را نپذیرفتم، چراکه من به موضوعات منطقی نگاه می‌کنم و اتفاقات را احساسی نمی‌کنم. مشکل من با شخص است، نه باشگاه میزان. من باشگاه میزان را مانند خانه خودم می‌دانم و مطمئن هستم بالاخره به خانه خودم برمی‌گردم. مومنی‌مقدم یک بی‌معرفتی در حق من کرده است که نمی‌توانم از آن به راحتی عبور کنم.

وی درمورد بازی هفته پنجم برابر ارتعاشات صنعتی ایران خاطرنشان کرد: بعد از برد مقابل میزان به بازیکنانم گفتم که برد شیرینی را کسب کردیم، اما همین‌جا باید این پیروزی را فراموش کنیم و آن را در رختکن جا بگذاریم. بازهم باید تاکید کنم که ما مقابل هیچ تیمی از قبل برنده یا از قبل بازنده نیستیم. ارتعاشات و گنبد‌ها حریفان رودرروی ما هستند، اما خوشبختانه الان چهارم هستیم و می‌توانیم به پلی آف صعود کنیم.

قوچان‌نژاد افزود: تمام هفته را تلاش می‌کنیم تا برنده دیدار برابر میزان باشیم. شاگردانم باید غرور را کنار بگذارند و با تلاش فراوان مقابل ارتعاشات قرار بگیرند؛ حتی اگر ارتعاشات تمام بازی‌هایش را هم باخته باشد، اما بازهم خطرناک است، چراکه هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. به دور از هرگونه غرور باید تنها به پیروزی برابر ارتعاشات فکر کنیم.


5291096
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است