گوناگون 09:14 - 30 مهر 1393
لزوم ساماندهی محوطه پیرامون دانشگاه خوارزمی
معاون فرهنگی دانشگاه خوارزمی گفت: ساماندهی وضعیت فضای بیرون دانشگاه مستلزم تعامل و همکاری مسئولان دانشگاه با شهرداری کرج است .

فروش موادمخدر و اجناس سرقتی مقابل دانشگاه خوارزمی

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، اظهار کرد: زمانی‌که دانشگاه خوارزمی تاسیس شد فضای اطراف آن فضایی خالی و بدون سکونت شهری بود اما طی سال‌های گذشته و به واسطه افزایش سریع جمعیت شهرستان کرج شاهد ساخت وساز واحدهای مسکونی زیادی در اطراف این دانشگاه بوده‌ایم .

وی افزود: با توجه به کارگرنشین بودن منطقه حصارک کرج و همچنین تراکم انسان بسیار زیاد در این محدوده، مدیریت فرهنگی فضای اطراف دانشگاه قدری دشوار به نظر می‌رسد .

این مسئول تاکید کرد: متاسفانه گاه شاهد فروش مواد مخدر و یا اجناس سرقتی توسط دستفروشانی که اغلب معتاد هستند، در فضای روبروی دانشگاه هستیم که این صحنه‌ها به هیچ وجه با فضای فرهنگی داخل دانشگاه همخوانی ندارد .

امام جمعه فردیس یادآورشد: امنیت خارج از فضای دانشگاه باید به گونه‌ای باشد که دانشجویان به ویژه دانشجویان دختر از این که پس از تاریک شدن هوا از دانشگاه خارج شوند، هراس نداشته باشند .

ایمانی تصریح کرد: ساماندهی فضای خارج از محوطه دانشگاه در گرو تعامل و همکاری مسئولان دانشگاه با مسئولان شهرداری است .

وی یادآورشد: مسئولان دانشگاه خوارزمی نباید انتظار داشته باشند شهرداری منطقه 6 با وجود مشغله‌های فراوان اقدام به ارائه طرح برای ساماندهی وضعیت فضای خارج از این دانشگاه نماید بلکه مسئولان دانشگاه باید با همفکری طرحی مناسب تدوین و در اختیار شهرداری قرار دهند تا شهرداری بودجه لازم برای اجرای آن اختصاص دهد .

وی در پایان گفت: تا زمان‌که مسئولان شهری و مدیران دانشگاه دور یک میز ننشینند و مذاکره نکنند این مشکل همانند دهه‌های گذشته همچنان به قوت خود باقی می‌ماند .

انتهای پیام


5009810
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است