سیاسی 18:26 - 01 مرداد 1393
رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران:
تهران بزرگ-ایرنا- رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران گفت: وضعیت حجاب در دولت تدبیر و امید بهتر شده و با اقداماتی که انجام می گیرد شاهد بهتر شدن آن نیز خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد روزبهانی روز چهارشنبه در اولین نشست هم اندیشی عفاف و حجاب استان تهران اظهار کرد: اقدامات خوبی در زمینه حجاب صورت گرفته و همین امر موجب بهتر شدن وضعیت حجاب در دولت تدبیر و امید شده است.



وی با بیان این مطلب که تنها نباید به فکر پیدا کردن منکر باشیم بلکه معروفات زیادی دردستگاه های اجرایی استان انجام می شود، افزود: باید افرادی که در ادارات دارای حجاب برتر هستند، مورد تشویق قرار گیرند.



روزبهانی اظهار داشت: باید در موضوع امر به معروف و نهی از منکر فرهنگ «به من چه و به تو چه» از جامعه برداشته شده و فرهنگ احساس مسوولیت جای آن را بگیرد.



وی با اشاره به اینکه مدیران اجرایی دستگاه ها به معروفات توجه بیشتری داشته باشند گفت: واژه مامورم و معذور را باید برداریم و به جای آن ماموریم و مسئول در ادارات استفاده کنیم.



روزبهانی گفت: امر به معروف و نهی از منکر رعایت حقوق شهروندی است و باید بپذیریم و نقدپذیر باشیم.



رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تهران خاطر نشان کرد: هنگامی که به دستگاه های اداری استان تهران مراجعه می شود به رعایت حقوق شهروندی توصیه می کنیم.



****



مدیرکل امور اجتماعی استانداری تهران، نتایج مقدماتی ارزیابی از 83 دستگاه اجرایی و سرپرستی بانک ها در خصوص عفاف و حجاب را اعلام کرد.



محمدعلی عرفان منش در نخستین نشست هم اندیشی عفاف و حجاب استان تهران که با حضور دستگاه های مختلف برگزار شد در خصوص بازرسی های به عمل آمده و نتایج ارزیابی دستگاه های مختلف در حجاب و عفاف اظهار داشت: در ارزیابی های به عمل آمده از 83 دستگاه اجرایی و سرپرستی بانک ها تا کنون نتیجه 70 دستگاه استخراج شده است و به زودی 13 دستگاه باقی مانده نیز مشخص می شود.



مدیر کل امور اجتماعی استانداری تهران بیان داشت: در دستگاه های دولتی برنامه های یازده گانه عفاف و حجاب و دوازدهگانه حقوق شهروندی درحال اجراست و در دولت تدبیر و امید اولین مرحله ارزیابی دستگاه های استانی را انجام داده ایم.



عرفان منش یادآور شد: در برنامه های 11 گانه عفاف و حجاب 85 ریزبرنامه وجود دارد که در ارزیابی های ما مورد توجه قرار گرفته است.



عرفان منش به دستگاه های برتر در نتیجه مقدماتی ارزیابی های صورت گرفته اشاره کرد و گفت: در این ارزیابی حوزه های فرهنگی و اجتماعی را با سایر دستگاه ها جدا کرده ایم. دستگاه های برتر در عفاف و حجاب بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ها، آموزش و پرورش شهرستان ها و سازمان تبلیغات شهرستان ها بوده است و در حوزه بانک ها، بانک های پاسارگاد،حکمت و مسکن در بخش عفاف و حجاب موفق تر از سایر بانک ها بوده اند.



وی درباره دستگاه های برتر در حقوق شهروندی اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش شهرستان ها، بنیاد شهید شهرستان ها و کمیته امداد امام خمینی (ره) و در بانک ها، بانک پاسارگاد، حکمت و تجارت در حوزه حقوق شهروندی رتبه آوردند.



تهرام/9977/ 699

انتهای پیام /*






4310767
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در دیدار با همتای الجزایری خود بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای ارتقای روابط دو کشور در تمام سطوح سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و همچنین اجرایی شدن توافقات فی‌ما‌بین تاکید داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران در دیدار با همتای برزیلی خود گفت: اقدام نظامی جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع و وفق حقوق بین‌الملل صورت گرفت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» نشست امیرعبداللهیان با سفرای کشور‌های عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل متحد برگزار شد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» امیرعبداللهیان در واکنش به ساقط شدن چند ریز پرنده توسط پدافند کشورمان در اصفهان، گفت: حامیان رسانه‌ای رژیم صهیونیستی در تلاشی مذبوحانه سعی داشتند از شکست مجددشان، پیروزی بسازند؛ در حالی که ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارت مالی و جانی در بر ن...
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» ایمن الصفدی گفت: اردن مصمم است که در تحولات غزه، آسمان این کشور مورد سوءاستفاده اسرائیل قرار نگیرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر ایران در اتریش با اشاره به تحریم‌های اخیر علیه کشورمان گفت که اعتیاد به تحریم و تحقیر قوانین بین‌المللی، معرفی کننده آن را مستعد ابتلا به زوال عقل می‌کند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر سابق امور خارجه گفت: رهبران جهان توجه خود را به پایان جنایات اسرائیل در غزه متمرکز کنند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» کنعانی رأی غیرمسئولانه و غیرسازنده آمریکا در وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد را به شدت محکوم کرد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است