استانی 00:25 - 02 مرداد 1393
بخشدار مرکزی کنگان خبر داد
بخشدار مرکزی کنگان از تخصیص 3 میلیارد ریال برای توسعه آبرسانی روستاهای دوردست کنگان خبر داد.

تخصیص 3 میلیارد ریال برای توسعه آبرسانی روستاهای دوردست کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، عباس بشی چهارشنبه‌شب در نشست با دهیاران بخش مرکزی و فرماندار کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان دارای موقعیت منحصر به‌فردی است و برای توسعه و عمران و آبادانی این شهرستان باید از تمام توان و ظرفیت موجود بهره ببریم.

وی افزود: توسعه مناطق روستایی و دوردست شهرستان مورد تاکید و توجه مدیریت شهرستان است و از دهیاران بخش مرکزی انتظار داریم در راستای توسعه روستاهای تحت مدیریت خود تلاش مضاعفی داشته باشند.

بخشدار مرکزی کنگان خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی دهیاران ایجاد تعامل مطلوب و دوسویه بین مسئولان و مردم است که این کار برای توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر روستاها مفید خواهد بود.

بشی تصریح کرد: شوراها و دهیاران دو نهاد موثر و مفید در مدیریت روستایی هستند و باید کنار هم با تعامل، همفکری و همکاری در راستای پیشرفت و توسعه عمرانی و آبادانی روستاها تلاش کنند.

بخشدار مرکزی کنگان ادامه داد: دهیاران به عنوان مجریان مصوبات شوراها نقش مهمی در ایجاد درآمد پایدار در روستاها دارند و یکی از اقدامات مهم برای توسعه پایدار در روستاها حمایت و جذب سرمایه‌گذار هستند.

بشی از همه دهیاران و شوراها خواست که با احیای ظرفیت‌های موجود در روستاها در ایجاد درآمد پایدار از هیچ کوششی دریغ نکنند.

وی از تخصیص 3 میلیارد ریال برای توسعه آبرسانی روستاهای دوردست کنگان خبر داد و افزود: مبلغ 3 میلیارد ریال از محل اعتبارات در سفر مقام معظم رهبری برای توسعه آبرسانی روستا در نظر گرفته شده که می‌تواند نقش خوبی در توسعه روستا ایفا کند.

در این همایش دهیاران و روسای شوراهای بخش مرکزی کنگان نیز هر کدام به بیان مشکلات روستاها پرداخته و خواستار پیگیری مشکلات پیش روی دهیاران و شوراها شدند.

ایجاد طرح هادی روستا، گسترش فضای ورزشی، آموزشی و بهداشتی، گاز رسانی، روشنایی معابر، توسعه شبکه داخلی برق و آب، راه ارتباطی و زیر گذر در روستاها و خدمت‌رسانی به دامداران و کشاورزان از مسایل مطرح شده در این نشست بود.


4312176
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است