استانی 12:10 - 12 فروردین 1394
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان خبر داد
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان از خدمات پزشکی و امداد جاده‌ای به 23 هزار و 700 نفر از مسافران نوروزی این استان خبر داد و گفت: این میزان امداد جاده‌ای نسبت به نوروز سال گذشته 11 درصد افزایش داشته است.

امداد جاده‌ای به بالغ بر 23 هزار مسافر نوروزی در گیلان

جمشید محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به خدمات امداد پزشکی و درمانی به مسافران نوروزی اظهار کرد: امسال با حجم زیادی از مسافران نوروزی به گیلان مواجه بودیم.

وی افزود: از 27 اسفند سال 93 تیم‌های سیار پزشکی در جاده‌های گیلان مستقر شدند که تا 15 فروردین ماه جاری این استقرار ادامه دارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اشاره به اینکه در مدت مذکور تعداد زیادی از هموطنان به مراکز مستقر در جاده‌ها مراجعه کردند، گفت: تعدادی نیز به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت مذکور 23 هزار و 700 نفر از هموطنان از خدمات پزشکی بهره‌مند شدند که درمان بیشتر آنها به صورت سرپایی بود و تعدادی نیز در بیمارستان‌ها بستری شدند.

محمدی از رشد 11 درصدی ارائه خدمات پزشکی نوروزی به هموطنان نسبت به نوروز سال گذشته در گیلان خبر داد و گفت: در نوروز جاری تعداد 16 هزار نفر به اروژانس بیمارستان‌ها مراجعه کردند که دو هزار نفر بستری شدند.

وی با اشاره به 13 نوروز و اقدام‌های مرکز فوریت‌های پزشکی گیلان یادآور شد: فردا 13 نوروز تیم‌های پزشکی در جاده‌های گیلان افزایش می‌یابد تا مسافران به سلامت گیلان را ترک کنند و امیدواریم حادثه‌ای تلخ رخ ندهد.


6121965
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است