ورزشی 11:40 - 19 آذر 1397
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اظهارنظرهای تندی به پرسپولیس، علیرضا فغانی، حسین خبیری، پندار توفیقی و برخی افراد دیگر در حوزه فوتبال، حمله کرد.

قلعه‌نویی: یک نفر با رانت آمد و پدر استقلال را درآورد/ فغانی قلدر شده!

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار روز گذشته تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: بابت غیبتم در نشست خبری عذرخواهی می‌کنم زیرا می‌ترسیدم صحبت‌هایی کنم که از روی احساسات باشد. بازی از قبل راه افتاده بود که این جای تاسف دارد. باشگاه مردمی مثل پرسپولیس باعث می‌شود که حرف ‌و حدیث‌هایی برای پرسپولیس در مملکت به وجود بیاید که نمونه آن پرچم ژاپن است.

وی ادامه داد: وقتی با توجه به اشتباهات مدیران این باشگاه، پنجره نقل و انتقالات این تیم، بسته شده است، دلیل نمی‌شود یکسری پنجره‌های داخلی برای این باشگاه باز شود. آقای خبیری کجای فوتبال مملکت است که به خودش اجازه می‌دهد درباره تیم مردمی چون سپاهان صحبت کند؟ نمی‌دانم امثال این‌ها چگونه به فوتبال می‌آیند. مثلا یک معاون باشگاه استقلال با رانت و رابطه به این باشگاه آمد و پدر استقلال را در آورد. فوتبال جای معرفت و اخلاق است. وقتی فوتبالی‌ها این مملکت یعنی دادگان و مصطفوی خانه‌نشین باشند، باعث می‌شود این آقایان از هفته قبل جریانی راه بیندازند و به جای فوتبال زیبا، بازی درگیر شونده ببینیم.

قلعه‌نویی افزود: البته ما در نیمه دوم خوب نبودیم. آن روزی که علی دایی آمد، از دایی تقدیر کردیم. دیروز هم از نویدکیا و کرمی خواستیم که از سیدجلال تقدیر کنند و این کار قشنگ باشگاه است اما چگونه می‌شود که این آقایان به خودت جرات می‌دهند که هر کاری دلشان خواست انجام دهند و هر چه می‌خواهند بگویند؟

سرمربی سپاهان درباره علیرضا فغانی اظهار کرد: در این مملکت کسی جرات نمی‌کند به او حرف بزند و او قلدر فوتبال ما شده است. شما دیدید که هفته قبل چه بلایی سر سپیدرود و بازیکن جوان این تیم آورد. دلیل نمی‌شود حضور در المپیک و جام جهانی باعث شود هر کاری دلش می‌خواهد انجام دهد. به او هم چیزی بگویید، تهدید به رفتن می‌کند. ایشان با شخص بنده مشکل دارد و با سند این را می‌گویم. در دیدار سپاهان و ذوب آهن و سپاهان و نساجی او به ضرر ما سوت زد و دو گل اشتباه به ضرر من و یک پنالتی برای من نگرفت.

وی ادامه داد: ایشان خودشیفتگی و نگاه بالایی پدا کرده است. هر چه درخت پربارتر باشد، افتاده می‌شود. اگر داور جوان بود، چهار جلسه محروم می‌شد در حالی که تمام بازی‌هایی که فغانی در این فصل سوت زده برای او جنجال‌آفرین شده است. آقای فغانی، معرفت داشته و باش و بگو من برای تیم‌های قلعه‌نویی سوت نمی‌زنم! فغانی دیروز اشک ۵۰ هزار نفر را در آورده است. او قبلا این کار را باتراکتورسازی هم انجام داده بود. من باید از حقیقت دفاع کنم. ما بیشترین ضرر را از داوری دیده‌ایم. البته پاک‌ترین قشر فوتبال ما داوری است که فغانی خود را تافته جدا بافته می‌داند.

قلعه‌نویی اضافه کرد: ما ۱۵ تیم باید برای یک سری بازی کنیم. معاون باشگاه صحبت کند و بگوید که ارادت به برانکو دارد که چه شود؟ این بازی هم مثل آن بازی قهرمانی پرسپولیس که سپهر حیدری گل زد، به پایان رسید و به تاریخ پیوست.

او افزود: من قبول دارم که سپاهان هم در بازی‌هایی از داوری سود برده است. مرد است و حرفش. فردوسی‌پور و یک گروه کارشناسی که پرسپولیس مشخص کند، بین ما و پرسپولیس کارشناسی کنند و هر تیمی بیشتر از اشتباهات داوری سود برده بود، از آن تیم امتیاز کم کنند. برنامه نود کارشناسی کند تا امتیازهای دیگر تیم‌ها پس داده شود. سه تیم ذوب‌آهن، نساجی و سپاهان بیشترین ضرر را از داوری کرده‌اند. کوپال ناظمی جوان یک اشتباه کرد و چهار جلسه محروم شد اما این آقا بیشترین اشتباه را می‌کند و کسی جرات ندارد به او حرفی بزند.

سرمربی سپاهان همچنین گفت: آقای سلطانی‌فر این‌گونه نمی‌شود. یکسری مثل توفیقی و خبیری می‌آیند و هر کاری دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند. اگر معرفت هواداران ما نبود، با این وضع داوری باید جنجال پیش می‌آمد. من سعی کردم از سه روز قبل با تعریف از خلیل‌زاده و برانکو جو را آرام کنم که هزارتا پیام ناموسی به من ارسال کرده‌اند. یک پنجره بسته شده است. پنجره تراکتورسازی هم بسته شد. آن زمان و همه بازیکنانش رفتند اما آن‌ها بازیکنان با کیفیتشان مانده‌اند. این تبعیض‌ها درست نیست و باعث می‌شود جامعه زاویه پیدا کند. نمی‌دانم این فامیل فلان وزیر یا فامیل فلان معاون پارلمانی است یا با توضیه فلان وکیل آمده است که تبدیل می‌شود به معاون باشگاهی چون استقلال و پدر این تیم را درمی‌آورد. استقلال سال گذشته می‌توانست قهرمان آسیا شود اما مدیرانی که معلوم نیست از کجا آمدند باعث شدند این اتفاق نیفتد. بازیکن خارجی ما می‌گوید این رفته به جام جهانی در حالی که به ما فحش می‌دهد.

وی ادامه داد: پنجره این تیم بسته شده است به ما چه ربطی دارد. این تیم بازیکنانش را داشت اما مردم خوب آذربایجان نتوانستند از بازیکنانی مثل عالیشاه، نوراللهی و شهباززاده استفاده کنند و سروش رفیعی ما هم به پرسپولیس رفت. ما اصلا یار نداشتیم ولی سوم شدیم و نایب قهرمان جام حذفی شدیم. کارشناسان اشتباهات را ماست‌مالی می‌کنند. کارشناس باید معرفت داشته باشد و هر چه هست بگوید. فغانی به جز پنالتی با نزدیک ۲۰ سوت، فشار را از زمین پرسپولیس به زمین ما آورد. صحنه خطای کی‌روش که اخراج شد را نشان دهید. او از ابتدا دنبال اخراج کردن این بازیکن بود. ما هم به اندازه فغانی قوانین داوری را بلدیم و کتاب خوانده‌ایم. اگر یک پرسپولیسی گفت که کی‌روش باید اخراج می‌شد، هر چه خواستید به ما بگویید.

قلعه‌نویی درباره بازی با استقلال خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر هم گفت: به هر حال این مهم‌ترین بازی ماست زیرا باید تیم را با روحیه‌ای ناشی از ناداوری و بی‌عدالتی مقابل پرسپولیس، به بازی آخر برسانیم. من از مدیران کارخانه تشکر می‌کنم. قطار ما از ابدای فصل، راه افتاده و اکنون در صدر جدول است اما آقایان سنگ‌اندازی‌شان را شروع کرده‌اند.

انتهای پیام


9995766
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» در پایان رقابت‌های بوکس جاده ابریشم باکو، ملی پوشان ایران به دو مدال نقره و دو برنز دست یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» باشگاه استقلال که به دلیل دادن ضمانت به سانتاکلارای پرتغال پنجره نقل‌وانتقالاتی خود را بسته می‌بیند، خطری از این بابت احساس نمی‌کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» ملی‌پوش دسته فوق سنگین وزنه‌برداری ایران گفت: مطمئن هستم اگر با آمادگی کامل و روحیه خوب راهی المپیک شوم، اتفاق‌های خوبی را رقم خواهم زد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» مریم طوسی دونده کشورمان در جریان برگزاری مسابقات دوومیدانی جایزه بزرگ آفریقای جنوبی در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» میرزایی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران که به دلیل مصدومیت از ابتدای فصل بازی‌های را از دست داده بود بعد از بهبود هم نمی‌تواند برای استقلال بازی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» داور مشهور مسابقه قویترین مردان ایران از پیشنهاد رشوه در دوران برگزاری این مسابقات خبر داد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و الشرطه عراق در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به مصاف هم می‌روند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دو بوکسور کشورمان با غلبه بر حریفان خود به فینال تورنمنت جاده ابریشم راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کشیده شدن پای برخی از مربیان سازنده به چرخه انتخابی تیم ملی دعوای زرگری است که شاید برخی در سال المپیک به بهانه‌ای مختلف آن را راه‌اندازی کردند.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است