ورزشی 09:46 - 08 شهریور 1394
امیر حسین اعظمی:تراکتورسازی یکی از پُرمهره‌ترین تیم‌های ایران، لیگ برتر امسال را با نتایجی ضعیف شروع کرده و همین موضوع تونی اولیویرا را در تبریز تحت فشار قرار داده است.

هر چند این مربی پرتغالی محبوبیت خاصی میان هواداران تراکتور دارد اما مسئولان این باشگاه انتظار نداشتند تیمشان در 5بازی اول فقط 6امتیاز کسب کند. آنها بدون اینکه در این فصل هزینه زیادی داشته باشند، چند ستاره فوتبال ایران را به‌عنوان بازیکن سرباز جذب کردند و حمزه یونس بازیکن میلیاردی تراکتور هم با عملکرد ضعیفش حتی صدای تونی را هم درآورده است. بعد از تساوی خانگی مقابل استقلال خوزستان، شایعاتی درخصوص اولتیماتوم جدی مدیران تراکتور به اولیویرا مطرح شد هر چند که سعید عباسی، مدیرعامل این باشگاه با تلطیف کردن این فضا می‌گوید: بحث اولتیماتوم وجود ندارد ولی به هر حال نتایج چندان خوب نبوده و باید در آینده جبران کنیم.ما همچنان از کادر فنی حمایت می‌کنیم.

  • ناراحتی عباسی از تونی

اولیویرا بعد از بازی با استقلال خوزستان از عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات انتقاد کرد.او تأکید کرد که چند بازیکن مورد نظرش جذب نشدند و باشگاه هم نتوانست 2 مهره تأثیرگذار یعنی تیموریان و ادینهو را حفظ کند.تونی حتی از جواد نکونام هم به‌عنوان یکی از بازیکنان مورد نظرش نام برد که باشگاه تراکتور او را جذب نکرد.این حرف‌ها اما باعث ناراحتی مدیرعامل تراکتورسازی شده است. عباسی دیروز به سایت این باشگاه گفت: «جذب بازیکنان قطعاً بدون نظر آقای اولیویرا صورت نگرفته است. البته در لیستی که ایشان داده بودند تغییراتی ایجاد شده است. وقتی بازیکنی را نتوانستیم جذب کنیم و خواستیم جایگزینش را به تیم بیاوریم، قطعاً با نظر تونی این کار را انجام دادیم.»عباسی البته از جذب بازیکن درصورت تمایل تونی هم خبر می‌دهد:«تونی این لیست را با هدف کسب قهرمانی تنظیم کرده‌ و اگر در ادامه مشکلی در این خصوص پیش آید، هر چیزی که کادرفنی یا سرمربی بخواهد فراهم می‌کنیم.»

عباسی در حرف‌هایش به‌صورت زیرکانه به این موضوع اشاره می‌کند که آنها از تونی قهرمانی می‌خواهند.با این حال تراکتور تا اینجا در حد یک قهرمان نتیجه نگرفته و از تبریز هم خبر می‌رسد که چالشی میان کادر فنی و مدیریت باشگاه وجود دارد که البته آنها حاضر نیستند همه‌چیز به رسانه‌ها کشیده شود. عباسی در قسمت دیگری از حرف‌هایش در مورد سرمربی تراکتورسازی می‌گوید:«ممکن است در هفته‌های اول عملکرد سرمربی و بازیکنان خیلی خوب نباشد ولی ما انتظار بیشتری داشتیم.اولیویرا یک مربی بزرگ و تراکتور هم یک تیم بزرگ است و انتظار داریم هماهنگی بین بازیکنان و ارنجی که موردنظر است ایجاد شود.» نکته مهم دیگر به انتقادهایی است که از تونی در مورد ترکیب تراکتور می‌شود.در تیم او بازیکنانی مثل عشوری، بختیار رحمانی، مهرداد بایرامی، فرید کریمی، ایرانپوریان و... نیمکت‌نشین هستند و برخی معتقدند که تونی باید از آنها بیشتر بازی بگیرد.اولیویرا در این چند هفته بارها ترکیب تیمش را تغییر داد و حالا باید دید برای ادامه بازی‌های لیگ برتر کدام استراتژی را درنظر خواهد گرفت.او درصورت ادامه این نتایج قطعا بیشتر تحت فشار قرار خواهد گرفت، این در حالی است که مدیریت تراکتور 2 روز پیش تصمیم گرفت که 2 مربی بومی را به کادر فنی این تیم اضافه کند.

  • بایرامی: قول می‌دهیم جبران کنیم

مهرداد بایرامی، مهاجم تراکتور در مورد علت نتیجه نگرفتن تیمش در فصل جدید می‌گوید:«چند بازیکن جدید به تراکتورسازی اضافه شده‌اند. چند خارجی هم داریم و زمان می‌برد که تیم هماهنگ شود. اگر توجه کرده باشید تیم‌هایی که پارسال خوب نتیجه می‌گرفتند، امسال وضعیت‌شان خوب نیست. امیدوارم این تعطیلات به تراکتور کمک کند و تیم‌مان بهتر شود.»مهاجم تراکتور در مورد مشکل گلزنی تیمش تأکید می‌کند:« مشکل هماهنگی که برطرف شود، مشکل گلزنی هم برطرف خواهد شد. به تماشاگران قول می‌دهیم که جبران کنیم و همانند پارسال تراکتور در هر بازی 3-2 گل بزند.»


6977894
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم بایرلورکوزن رکورد شکست ناپذیری در فوتبال اروپا در قرن ۲۱ را جابجا کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم های رم، آتالانتا و لورکوزن به جمع 4 تیم برتر لیگ اروپا راه یافتند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم‌های فیورنتینا و استون ویلا موفق شدند به جمع ۴ تیم برتر مسابقات لیگ کنفرانس اروپا راه یابند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم شکست برابر پرسپولیس را به گردن می‌گیرم.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیتش توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نتیجه ۳ بر هیچ یک نتیجه عالی در فوتبال حساب می‌شود و از عملکرد بازیکنانم واقعا رضایت دارم.  
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» حیدر سلیمانی کارشناس داوری درباره قضاوت داور مسابقه پرسپولیس و صنعت نفت آبادان توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم فوتبال پرسپولیس تهران با شکست سه بر صفر میزبان خود موقتا صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر شد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی تیم‌های گل گهر سیرجان و استقلال خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال با تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» بازی پیکان و هوادار در هفت بیست و چهارم لیگ برتر با تساوی ۲ -۲ به پایان رسید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است