استانی 05:13 - 08 شهریور 1393
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران عنوان کرد
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران سود و صرفه استفاده از نظام پیشنهادات طی سال گذشته تاکنون را 450 میلیارد ریال عنوان کرد.

سود 450 میلیارد ریالی شرکت نفت و گاز گچساران

محمد باورساد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و با اشاره به عملکرد یک‌سال گذشته تاکنون شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران اظهار کرد: فعالیت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حوزه‌های متنوعی از جمله عملیاتی و فنی، بهسازی و زیست محیطی، نظام مشارکت، فضای سبز فرهنگی و هنری و نوآوری‌ها و ابداعات در کارگاه مرکزی و خدمات عملیات قابل ارائه است.

وی با اشاره به برخی فعالیت های شرکت نفت گچساران در حوزه عملیاتی و فنی افزود: در این بخش می‌توان به محقق شدن  100 درصدی برنامه تولید، توسعه‌ای، تعمیری و ترمیمی اشاره کرد.

باورساد ابراز کرد: راه‌اندازی پروژه اسمز معکوس در مجتمع پالایشگاهی 1300 سیاهمکان، بهینه‌سازی سیستم کنترل توربین TA واحد بهره‌برداری شماره 4 گچساران و راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز نرگسی از جمله فعالیت‌های این شرکت در سال گذشته بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: تهیه و تأمین کالاهای مورد نیاز شرکت نفت گچسارن از بازار این شهرستان به ارزش 52 میلیارد ریال گامی مهم در راستای حمایت از بازار بومی گچساران بوده که طی یک‌سال گذشته تاکنون صورت گرفته است.

باورساد با اشاره به فعالیت‌های شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران در حوزه بهسازی و زیست محیطی گفت: عملیاتی کردن فرآیند نمونه‌برداری و اندازه‌گیری آلاینده های زیست محیطی و عوامل‌ زیان‌آور، همکاری و حضور فعال در اتفاقات غیرمترقبه‌ای از جمله اطفا حریق جنگل‌ها با استفاده از بالگرد و رفع نقاط حادثه‌خیز و پیچ‌های خطرناک در منطقه دریلا در طول مدت یک ماه همچنین رفع پیچ‌های خطرناک جاده واحد بهره‌برداری شماره یک گچساران در مدت 50 روز از جمله فعالیت‌های شرکت نفت گچساران در سال گذشته تاکنون است.

وی با اشاره به فعالیت‌های شرکت نفت گچساران در حوزه نظام مشارکت بیان کرد: تعداد پیشنهادات دریافتی از کارکنان 3 هزار و 841 مورد بوده که از این تعداد 214 پیشنهاد مصوب  و 80 پیشنهاد نیز اجرایی شده است.

باورساد سود و صرفه استفاده از نظام پیشنهادات طی سال گذشته تاکنون را 450 میلیارد ریال عنوان و خاطرنشان کرد: دریافت تندیس پیشنهاد برتر در سطح ملی از جهاد دانشگاهی، تقدیر از مدیرعامل شرکت به عنوان مدیر حامی مشارکت، دریافت تندیس بلورین رتبه سوم کشوری از جهاد دانشگاهی و تقدیر از دبیر اجرایی نظام مشارکت گچساران به عنوان ارزیاب ملی در جشنواره  نظام مشارکت از جمله افتخارات و فعالیت‌های این حوزه بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران با اشاره به فعالیت‌های حوزه فضای سبز این شرکت یادآور شد: توسعه فضای سبز در اطراف تأسیسات نفت و گاز در سطحی به وسعت 372 هکتار، ایجاد دیوار سبز با کاشت و توزیع مورد به میزان 2 هزار اصله در طول 500 متر و مشارکت فعال با اداره منابع طبیعی در احداث گودال و کاشت درخت در پروژه  کمربند سبز گچساران به مساحت یک‌هزار و 400 هکتار از جمله فعالیت‌های بخش فضای سبز شرکت نفت و گاز است.


4595449
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است