سیاسی 20:33 - 07 اردیبهشت 1396
‌سعید جلیلی‌ در اجتماع حامیان حجت‌الاسلام رئیسی:
‌عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تفکر انقلابی نشان می‌دهد که می‌تواند در عرصه‌های مختلف موفق شود، گفت: دولت در مسائل اقتصادی و سیاست خارجی رویکردی رومانتیک دارد.

مدعی تدبیر بگوید در ۴ سال گذشته چه کرد‌

به گزارش فرهنگ نیوز، سعید جلیلی در اجتماع پرشور حامیان حجت‌الاسلام رئیسی در همدان با بیان اینکه همدان معطر به عطر شهیدان، مجاهدان و رزمندگان بزرگی است که نام آنها افتخارآفرین است، اظهار داشت: وقتی در خاطرات بزرگان و شهدای این استان تأمل می‌شود بی‌اختیار برابر آن فرهنگ و خانواده‌ها سر تعظیم فرود می‌آوریم که چنین عزیزانی را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.



وی گفت: اگر کسانی می‌خواهند مدعی تدبیر شوند، باید تدبیر خودشان را با استعدادها نشان دهند و بگویند در چهار سال گذشته چه کرده‌اند و می‌خواهند در چهار سال آینده چکار کنند.



جلیلی گفت: کسانی که می‌گفتند هم باید چرخ سانتریفیوژ بچرخد هم چرخ زندگی، امروز می‌گویند طرف مقابل نه تنها به روح برجام بلکه به متن برجام هم عمل نمی‌کند.



این خبر در حال تکمیل است...


9047514
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار سیاسی

سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» دیوان محاسبات در ابلاغیه‌هایی خطاب به دستگاه‌های ذی‌ربط بر لزوم تامین به موقع منابع نیرو‌های مسلح تاکید کرد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ساعت صفر بامداد ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح ۲۰ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه‌های این نیرو در آب‌های بین المللی حضور دارند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» وزیر امور خارجه ایران به رژیم صهیونیستی درباره هرگونه اقدام نظامی علیه این کشور هشدار داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بابایی کارنامی گفت: اگر تعطیلی دوم کشور شنبه بود حتما مراودات اقتصادی و بین‌المللی بیشتر می‌شد و در رشد و بهره‌وری اتفاقات بهتری می‌افتاد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» روزنامه‌های امروز به موضوعاتی نظیر حمله ادعایی رژیم صهیونیستی به اصفهان با استفاده از ریز پرنده‌ها پرداختند.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» سفیر جمهوری اسلامی ایران در فرانسه توضیحاتی را درباره حادثه امنیتی امروز در محل کنسولگری کشورمان در پاریس ارائه داد.
سیاسی
«باشگاه خبرنگاران» بروجردی گفت: ‌نکته مهم این است که الگو انتخاب شده در عملیات وعده صادق الگوی ابر قدرتی بود. ما اعلام کردیم که در بالاترین سطح می‌زنیم و همین کار را هم کردیم.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است