استانی 17:40 - 08 بهمن 1398
ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: در دهه فجر بیش از ۷۰۰ طرح در حوزه‌های مختلف زیربنایی عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و با اعتباری بالغ‌بر ۹۶۸۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیش از ۷۰۰ طرح در دهه فجر در قزوین به بهره‌برداری می‌رسد

هدایت‌الله جمالی‌پور، استاندار قزوین امروز هشتم بهمن در نشست مطبوعاتی که به‌مناسبت ایام ‌الله دهه فجر برگزار شد؛ اظهار کرد: امروز به نقطه‌ای رسیدیم که نقطه اوج کشور است اگرچه چالش‌هایی وجود دارد اما پس از هر سختی گشایش اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه در ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام شده است، ادامه داد: در دهه نخست پس از پیروزی انقلاب اسلامی درگیر جنگ و پس‌ازآن ۸ سال درگیر بازسازی و آثار جنگ بودیم.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه کشور از دهه ۸۰ در مسیر رشد و توسعه گام نهاد، عنوان کرد: در سال‌های گذشته برای توسعه پایدار گام‌های خوبی برداشته شد و در حوزه زیربنایی نیز اقدامات قابل توجهی صورت گرفت؛ در جنگ تحمیلی علی‌رغم اینکه کل سرمایه‌های کشور درگیر جنگ بود اقدامات خوبی در راستای عمران و آبادانی صورت گرفت.

این مسئول اشاره کرد: طی ۲۰ سال اخیر شاهد رشد چشمگیر در حوزه اقتصادی بودیم و هرساله پروژه‌های زیادی در هفته دولت و دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی بیان کرد: امسال با همه تنگناها و سختی‌های پیش روی دولت، کارهای مطلوبی در حوزه‌های عمرانی در سطح استان و کشور رخ داد و مایه مباهات کشور است که در شرایط تحریم‌ها به ظرفیت داخلی اتکا کرد.

جمالی‌پور تصریح کرد: در دهه فجر سال جاری بیش از ۷۰۰ طرح در حوزه‌های مختلف زیربنایی عمرانی، فرهنگی و اجتماعی و با اعتباری بالغ‌بر ۹۶۸۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: از این تعداد پروژه ۳۱۱ پروژه در بخش دولتی، ۳۴۲ پروژه در بخش خصوصی و ۹۸ پروژه مشارکتی دولتی و خصوصی است که برای ۳۲۲۶ نفر اشتغال‌زایی خواهد شد و به کاهش نرخ بیکاری در استان کمک خواهد کرد.

استاندار قزوین تشریح کرد: افتتاح ۱۱ طرح صنعتی، افتتاح نیروگاه ۲ مگاواتی خورشیدی در کهک، افتتاح ۴۲۵ واحد مسکن مهر، افتتاح گازرسانی به حدود ۱۰۰ روستا و واحد تولیدی و صنعتی، افتتاح ساختمان مرکزی شرکت گاز استان، افتتاح ۶۳۴ واحد مسکونی شهری و روستایی توسط بنیاد مسکن، افتتاح پروژه‌های آبیاری با سیستم آبیاری نوین با مساحتی بیش از ۲ هکتار و افتتاح پست برق ۶۳ کیلوولت معلم کلایه ازجمله این طرح‌ها خواهد بود.

جمالی‌پور در پایان تأکید کرد: با انتظارت مردم فاصله داریم باید در راستای کسب رضایت و نیاز آنان برنامه‌ها را پیش ببریم.

انتهای پیام


10367087
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ شنبه ۱ اردیبهشت را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است