ورزشی 00:10 - 11 شهریور 1394
بازیکنان پرسپولیس که صبح دیروز تصمیم به اعتصاب گرفته بودند با چند تماس و التماس از اعتصاب منصرف شدند و از برانکو خواستند تمرین بعدازظهر را تعطیل کند.

تا اطلاع ثانوی پرسپولیس تعطیل شد
به گزارش افکارخبر، برانکو که از قبل در برنامه‌اش روز سه‌شنبه را برای استراحت درنظر گرفته بود با تصمیم جدید شاگردانش کنار آمد. او همین که می‌دید شاگردانش اعتصاب را به تعطیلی موقت تمرین تبدیل کرده‌اند، راضی بود و دیگر سر به سر بازیکنان پرسپولیس نگذاشت. در این بین محمود خوردبین هم با سرخپوشان تماس گرفت و از آنها خواست بی‌خیال اعتصاب شوند و چند روزی به باشگاه مهلت بدهند تا مشکلات مالی حل شود.



برابر با شنیده‌های ما سرخپوشان به برانکو گفتند: «بعدازظهر تمرین نمی‌کنیم، سه‌شنبه هم که تمرین تعطیل است و چهارشنبه هم اگر پول دادند، تمرین می‌کنیم و اگر هم خبری از پول نشد، استراحت می‌کنیم. وقتی باشگاه شرایط ما را درک نمی‌کند، ما چرا باید تمرین کنیم؟» در نهایت برانکو هم خودش را کنار کشید اما باشگاه قول داد تا آخر هفته بخشی از مشکلات مالی سرخپوشان را حل کند.هنوز معلوم نیست سرخپوشان چهارشنبه و پنج‌شنبه تمرین می‌کنند یا نه؟ یکی از بازیکنان پرسپولیس به خبرورزشی گفت: «شاید این دو روز هم تمرین کردیم اما اگر تا آخر هفته مشکل مالی‌مان را حل نکنند، تمرین نمی‌کنیم. اسم کار ما را اعتصاب نگذارید، فعلاً تمرین به صورت موقت تعطیل است. امیدوارم هواداران هم شرایط ما را درک کنند. نمی‌شود که باشگاه به فکر حل مشکلات نباشد و فقط از ما توقع داشته باشد!»

6994306
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار ورزشی

ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده تالوی زنان ایران توانست رتبه سوم مسابقات انتخابی جام جهانی ووشو در چین را به دست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» نماینده تالو زنان ایران نخستین مدال طلا کاروان ووشو کشورمان را در مسابقات انتخابی جام جهانی را به دست آورد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس و پیشکسوت تیراندازی گفت: آخرین مسابقه دیگر موقع گرفتن سهمیه المپیک نیست چون شانس کسب سهمیه ۵۰ – ۵۰ خواهد بود. فردی که می‌خواهد سهمیه بگیرد باید همانند هانیه رستمیان به موقع و همان ابتدای کار المپیکی شدن خود را قطعی کند.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» با گذشت بیش از ۲ سال از پارالمپیک توکیو و با وجود پیگیری‌های فراوان، مهدی اولاد مدعی است که هنوز پاداش قهرمانی خود را از اداره کل ورزش و جوانان استان فارس دریافت نکرده است.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» کارشناس حقوق درباره ارزیابی اش از واگذاری سرخابی‌ها به کنسرسیوم بانک‌ها و پتروشیمی خلیج فارس توضیحاتی را بیان کرد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» آرسنال در دیداری معوقه از هفته بیست‌ونهم لیگ برتر انگلیس با ۵ گل چلسی را در هم کوبید.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» تیم یوونتوس با پیروزی در مجموع دو مسابقه رفت و برگشت مقابل لاتزیو به فینال کوپای ایتالیا راه یافت.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» العین با وجود شکست در بازی برگشت، موفق شد با برتری در مجموع دو بازی رفت و برگشت از سد الهلال بگذرد و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» دیدار دو تیم آلومینیوم اراک - پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.
ورزشی
«باشگاه خبرنگاران» قرارداد اونای امری سرمربی تیم فوتبال استون ویلا تا سال ۲۰۲۷ تمدید شد.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است