استانی 22:03 - 11 اسفند 1393
مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف:
مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف گفت: تعامل مناسب با حوزه‌های علمیه می‌تواند در بحث آموزش اصناف و بازاریان بسیار راهگشا باشد.

تعامل حوزه‌های علمیه در زمینه آموزش اصناف راهگشاست

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام عبدالسمیع ناسخی عصر امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به مطرح شدن بحث اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: یکی از ملزومات اجرای این طرح، توجه و تکیه بر تولیدات داخلی است.

وی بر لزوم بحث محتواسازی در بین اصناف و بازاریان تاکید کرد و افزود: کتاب‌های مختلفی در موضوعات مختلف برای اصناف جمع‌آوری و چاپ شده و در اختیار کسبه قرار گرفته است.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج اصناف با اشاره به ظرفیت‌های غنی فرهنگی و دینی استان یزد خاطرنشان کرد: می‌توان از ظرفیت‌های موجود در این استان در زمینه محتواسازی استفاده کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در حوزه‌های علمیه اظهار داشت: تعامل مناسب با حوزه‌های علمیه می‌تواند در بحث آموزش اصناف و بازاریان بسیار راهگشا باشد.

مسئول بسیج اصناف استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی برای اصناف و بازاریان استان یزد اظهار داشت: این دوره‌های آموزشی آثار مثبت بسیاری را به همراه داشته است.

علی سلمانی با اشاره به برگزاری نمازجماعت در بازارها و مجتمع‌های تجاری استان یزد، خواستار حمایت اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان برای اعزام روحانی به این مراکز شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه بازار در جامعه اظهار داشت: توجه به امر آموزش اصناف و بازاریان از ضروریات است و این آموزش‌ها آثار مثبت بسیاری داشته اما کافی نبوده است.

حجت‌الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی با بیان اینکه آموزش در زمینه‌های مختلف دارای آثار مثبت بسیاری است، عنوان کرد: اگر کسی موید به اخلاق و احکام تجارت باشد در امور مختلف هم پیش قدم می‌شود.

وی بر لزوم استفاده از ظرفیت خیرین در برنامه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: باید ابتدا اعتماد خیرین را جذب کنیم تا بتوانیم از حمایت آنها در برنامه‌های مختلف استفاده کنیم و در بحث آموزش اصناف و بازاریان نیز باید همین گونه عمل کرد و ابتدا باید اعتماد آنها را جلب کرد و سپس به آنها آموزش ارائه داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به شرایط امروز کشور و تحریم‌های دشمنان علیه نظام اسلامی خاطرنشان کرد: کشور ما اکنون در مقابل دو تحریم قرار دارد، از یک طرف کشورهای غربی تحریم‌های نادرستی را علیه این کشور اعمال کرده‌اند و از طرف دیگر تحریمی که توسط خود مردم صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: متاسفانه ما در داخل کشور تولیدات داخلی را قبول نداریم و خریداری نمی‌کنیم که این امر باید مورد توجه مسئولان و برنامه‌ریزان قرار گیرد.

حسینی‌کوهستانی با اشاره به مباحث آموزشی ارائه شده به اصناف و بازاریان عنوان کرد: اگر مطالب به صورت سراسری و یکسان در کشور ارائه شود، تاثیر بیشتری را به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تحول در بازار تنها از طریق آموزش ممکن نیست، افزود: برخی مسائل مربوط به کارخانجات، دولت و ... است که باید به آن هم توجه ویژه‌ای شود.


5961234
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها
صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است