استانی 21:14 - 05 تیر 1398

اختصاص یکی از خانه‌های تاریخی کرمانشاه به «گورا مال»

به گزارش خبرنگار مهر، مازیار رضایی عصر امروز چهارشنبه در مراسم افتتاح فرهنگسرای استاد میرجلال الدین کزازی، یکی از برنامه‌های مؤثر که سبب شد نظر اقصی نقاط کشور به آن جلب شود برگزاری جشنواره «کرمانشاه پایتخت نوروزی ایران» دانست و اظهار داشت: این جشنواره در راستای معرفی کرمانشاه به عنوان یکی از اهداف گردشگری بسیار مؤثر بود و باعث افتخار برای مردم استان شد.

عضو شورای شهر کرمانشاه احیا آرامگاه یارمحمدخان را یکی از دیگر از برنامه‌های در دست اقدام بیان کرد و افزود: با حمایت استاندار توانستیم زمین و اعتباری برای این منظور جذب کنیم تا بتوانیم ساختمانی تحت عنوان ساختمان مشروطه یا خانه تاریخی یارمحمدخان را در این فضا راه اندازی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: به دنبال پروژه شهر خلاق موسیقی هستیم که بتوانیم آن را به نام کرمانشاه ثبت کنیم و بدون شک این حرکت می‌تواند کمکی در جذب گردشگر در منطقه باشد.

رضایی بیان داشت: جهت آشنا کردن مردم با مشاهیر کرمانشاه قرار است یکی از خانه‌های تاریخی شهر را به عنوان خانه بزرگان یا «گورا مال» تهیه کنیم تا بتوانیم در این خانه با بزرگان شهر در موارد مختلف تعامل داشته باشیم.

این عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه با بیان اینکه سلسله نکوداشت‌ها برای بزرگان حس تعلق خاطر به شهر را تقویت می‌کند، گفت: در این راستا می‌توانیم به بزرگان شهر خود افتخار کنیم و سعی خواهیم کرد به صورت فصلی هر فصل ۲ یا ۳ بزرگداشت از بزرگان شهر را جهت شناساندن داشته‌هایمان به مردم برگزار کنیم.


10161334
 
پربازدید ها
پر بحث ترین ها

مهمترین اخبار استانی

استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.
استانی
«باشگاه خبرنگاران» تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استانی مورخ پنجشنبه ۳۰ فروردین را در گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان مشاهده کنید.

مشاهده مهمترین خبرها در صدر رسانه‌ها

صفحه اصلی | درباره‌ما | تماس‌با‌ما | تبلیغات | حفظ حریم شخصی

تمامی اخبار بطور خودکار از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود و این سایت مسئولیتی در قبال محتوای اخبار ندارد

کلیه خدمات ارائه شده در این سایت دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه و تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد.

کلیه حقوق محفوظ است